Gå til innhold

trenger noen andres meninger:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viste seg etter UL i går at i magen min bor ei lita jente. Hva syns dere om navnet:

Liv Ingeborg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint, norskt og traust. Et navn på en jente det ikke vil bli noe tull med :-) Gå for det!

Skrevet

jeg ser for men at hun er skuleflink, liker god musikk...rocksjanger, hun er oppegående og kanskje litt politisk aktiv, i hvertfall intressert i dyr og miljø. blir nok litt opprør i ungdomstiden, men hun har klare meninger om hvor grensen på rett og galt går! :)

Skrevet

Det er et veldig norskt navn.

Jeg synes det ble veldig tungt, Liv Ingeborg, synes ikke klangen var den beste heller. Spørs hvor man har trykket, men likevel...

Ingeborg er helt nydelig navn, men jeg ville kanskje kombinert det med noe annet. f.eks:

Lea Ingeborg

Jorun Ingeborg

Ingeborg Marie

Ingeborg Sofie

Luna Ingeborg

Live Ingeborg

Men Liv Ingeborg funker sikkert. Lykke til uansett ;-)

Skrevet

Fantastisk flott!!!! Er kjemepglad i navnet Ingeborg!

Skrevet

Syns det var fint jeg. Litt utenom det vanlige, men allikevel et godt norsk navn.

Skrevet

Ingeborg er et kjempevakkert navn, som godt kan stå alene. Tror ikke jeg ville kombinert det med Liv eller noe annet navn for den saks skyld. Men, Liv Ingeborg fungerer om det er den kombinasjonen dere absolutt vil ha.

Skrevet

Mormor, mamma og jeg har ingeborg som mellomnavn. Skulle jeg med tiden få to dødre vil jeg at begge skal ha Ingeborg som mellomnavn :) Derfor blir det ikke bare Ingeborg.

Skrevet

Skjønner "tradisjonen", men hvorfor akkurat Liv Ingeborg?

Ikke for å være slem, men jenta skal tross alt vokse opp i 2007...

Skrevet

Eller bare Ingeborg....? Det enkle er ofte det beste!

Skrevet

Jeg syns at Liv er et vakkert navn. Det er sterkt og voksent, samtidig som det ikke er "kjærring". Liker den type navn bedre enn Michelle og Celine for eksempel.

Hvorfor svarer du som anonym? Er du redd jeg skal bli sinna på deg? Jeg tåler helt fint å høre alle slags synspungter. :)

Skrevet

Jeg synes Ingeborg er et nydelig navn, men kanskje litt tungt til Liv?

Sier du Ingeborg rett frem eller trykk på i-en altså I-ngeborg? Altså lang i, vanskelig å forklare.

Liv Ingeborg.. Tja.. Helt ok.. Men jeg ville kanskje brukt noe annet enn Liv...

Men det er meg, lykke til med navn uansett ;-)

Skrevet

Tja, det skulle ikke være du som hadde innlegget om Sverre Magnus, utlandet og 2007? Kjenner deg igjen både på argumentasjonen og tegnsettinga, kjære. Jeg kunne nok ha plassert deg på nick også, men det vil jeg ikke gjøre i all offentlighet.

Skrevet

Det kom på feil sted, skulle altså være svar til anonym 18.03

Skrevet

Anonym spør om "hvorfor akkurat liv....". Jeg er kjempeglad at noen fornuftige sjeler holder på gode fine navn og ikke alle heter Paris, Sahara, Savannah, Celine og andre navn i den gaten.

Liv Ingeborg er veldig flott!!!

Skrevet

Takk for mange tilbakemeldinger alle sammen! Vi har enda ikke helt bestemt oss, men smaker på navnet en stund til. Er jo lenge igjen til termin 14.mars. :)

Skrevet

Vel - alle forslagene dine er MYE tyngre enn Liv Ingeborg!! Forresten; fint navn!

Skrevet

Og, nei, Gyda, er ikke Månestrålen!

Så der dreit du litt på draget...!

Skrevet

Har "smakt" litt på navnet siden i går, og liker det mer og mer, så måtte jo inn og si i fra!

Liv Ingeborg er nydelig! ;-)

Skrevet

Ikke helt min stil... Liker ikke Liv, Ingeborg går til nøds.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...