Gå til innhold

Nå er et krise dere...:Nye synspunkter fra nye lesere???

Anbefalte innlegg

Jeg ligger her å ser på det skjønne nurket vårt som er 3 uker gammel i dag- som vi hadde bestemt skulle hete Tristan. Samboeren min begynner å tvile. Jeg ønsker fortsatt Tristan+et mellom navn. Den andre gutten vår heter William Arctander.

Jeg tenkte:

TRISTAN LEANDER

TRISTAN EMI`L (MED LANG I)

NOAH

ANDRE NAVN:

Dette liker vi begge kanongodt: LIAM (men dette blir vell for likt med William-det slutter jo likt???)

Eller EMIL- med lang i..+ ET MELLOMNAVN- FORSLAG?????

Vil spesifisere:kaller ikke gutten Tristan pga oppkalling fra Isfolket.

HJELP MEG Å RANGER/KOM MED FORSLAG- TAKK:):):)

Fortsetter under...

Du svarte på forrige innlegg??

Skjønner ikke helt hvor du vil jeg...Hva mener du? Kaller ikke opp gutten min Tristan pga isfolket, men fordi jeg liker navnet.Hva mener du kalle opp etter far- onkel - eller tonesatte hele dritten??

Skriver inn her for å se om noen han andre forslag til feks dobblet navn slik at vi kunne på noen flere å velge i.

Har ikke du hatt akkurat samme innlegget tidligere? Du vil kanskje ha flere meninger? Bare hyggelig å kunne hjelpe da - eller i alle fall prøve å hjelpe :-)

Av dine forslag liker jeg Tristan Emil best, men Tristan Leander er fint også. Førstnevnte er litt lettere å si til daglig da, og passer finest hvis dere har et litt langt etternavn - da blir det ikke tre lange navn etter hverandre.

Liam er for likt William ja - det høres ut som kallenavnet til William synes jeg. Det er jo WiLIAM - bare to bokstavers forskjell!

Hva med

Emil Leander

Christian Emil (lang i)

Tristan Martinus

Tristan Johannes - det liker jeg da :-)

Må si at eldstemann hadde et nydelig navn, William Arctander var flott.

Liam er altfor likt William, noe dere sikkert er klare over, men det er et nydelig navn da, og hvis dere sier William Arctander så ser jeg ikke problemet med å kalle han f.eks. Liam Leander?

Jeg synes Tristian høres så trist ut, liker det desverre ikke.

Men Noah er nydelig, det er Emil og!

Emil Leander er kjempeflott ;)

Tristian Emiil funker også, det var faktisk ganske pent.

Men mine favoritter er:

William Arctander og Liam Leander

(Kanskje litt likt med -der og -liam på begge, men jeg synes det funker, er jo ikke så ofte man bruker navnene på barna samtidig..)

Favoritter:

William Arctander & Liam Leander

William Arctander & Emil Leander

William Arctander & Tristian Emil

Annonse

Hvis dere har valgt Tristan Emil, må jeg bare få gratulere masse med et utrolig nydelig navnevalg ;-)

Har nesten blitt litt "forelsket" i det selv, jeg. Hehe.

Nyyydelig navn:)

William Arctander og Tristan Emil var skikkelig fine sammen og:-)

Annonse

Hei:)Det er greit å ha meninger,men det får da være grenser.I såfall i det minste bør de være seriøse. Hvis du sjekker SSB, er faktisk navnet tilmin første fødte mest brukte dobblet navn i Norge for tiden, så det kan umulig være så på viddene. Uansett-fåhøre dine forslag til navn da- somdu ville kalt dine unger.

Dessuten har jeg fått mange fine meninger fra andre mennesker både i dette chatte rommetog andre. Det er mange somhar barn som heter Tristan. Jeg synest det er kanonfint. Historieløs????Det er jo på viddene. Skal man sjekke historien til alle somkanskje kan ha samme navnet da eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...