Gå til innhold

hvordan fungerer ringtesten ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

finnes vel flere varianter av ringtesten, men utfallet er det samme. den som jeg har lært, er sånn: ta et hårstrå som er ditt, og gifte/forlovelsesringen som du fikk av pappa'n til babyen. tre ringen på hårstrået. hold den helt rolig over innsiden av håndleddet ditt. snart begynner den å bevege på seg. fram og tilbake blir gutt, rundt i ring blir jente... stemte for meg sist... nå skal jeg prøve den andre testen...

NB! er viktig at det er det DITT hårstrå og ringen du fikk av HAN! prøvde med ei venninnes hårstrå, og da gikk det ikke. heller ikke med mitt hårstrå og min mammas giftering... he he...

så lenge ikke både ringen OG hårstrået var mitt, sto faktisk ringen helt i ro... tro det eller ei... ei venninne av meg prøvde ringen som ho hadde fått med sin første forlovede (altså ikke far til barnet), og da sto den også helt stille. sprøtt...

ok, så vi som bare er samboere er dømt??:) jeg har ingen ring, for han får ikke lov til å fri helt enda..:) men da får jeg bare satse på agt jordmoren vet hva hun snakker om når hun pekte på ultralyden og sa at der var pungen, så dette var en gutt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...