Gå til innhold

Hjelp..gravid igjen:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, egentlig så burde vi visst bedre å brukt prevensjon, menmen nå er det nå slik at jeg er gravid igjen og gullet vårt har ikke blitt 11 mnd enda...litt skummelt! Idag føler jeg meg litt dårlig, småkvalm å vond i magen,så det er på an igjen;p Sist så sa jeg det til mine foreldre samme dag som jeg tok testen, men tenkte jeg skulle prøve å holde litt tett denne gang...ikke lett;) Tok testen i går morges å fikk to rosa streker, så regner nå med at jeg er gravid? Uvirkelig dette her...;) Klarer alle å holde tett til dere er 12 uker på vei??

Anonym en stund...håper det er greit:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei : )

Klarte ikke å holde tett vi dessverre, venter nr 2 vi også, men vår tulle er 2 år og 4 mnd så våre foreldre har spurt om vi ikke skulle til med nr 2 snart...... Var 8 uker på vei da vi fortalte det til våre foreldre, er nå 10 uker på vei, så håper alt går bra denne gangen også : )

Masse lykke til : )

Skrevet

gratulerer med liten ting!

vi har sagt det til ganske mange, men svigers får ikke vite noe på en stund - det blir så mye styr, og da orker jeg ikke å være kvalm og sliten.

lykke til!!! det er koselig, vi må bare venne oss til det ;-)

Skrevet

Vi kunne nok klart å holde tett, men ville ikke :-) Synes det er kjempefint at de nærmeste vet om det store som skjer. Ville uansett sagt det til dem om det hadde gått galt.

Skrevet

Jeg er 6+6 idag, og i helgen har mine 2 beste venninner bedt meg med ut pluss at 2 venninner fra den gamle klassen har invitert meg med ut..på mandag skal vi reise på hyttetur med søsteren min og hennes type, da kommer de til å lure på hvorfor jeg ikke rører alkohol...hehe, det er så typisk at denne gangen jeg skulle klare å tie litt lenger så skjer det så mye;) Men som trondheimsmamma sier, jeg ville også fortalt de nærmeste om noe gikk galt, så da er det like godt at de vet det på forhånd på en måte;) Hmm...lurer på om vi skal kjøre på besøk til mine og hans idag med en liten nyhet...;) Men disse testene er sikre....flaut om jeg får mensen i morgen da..haha;)

Skrevet

Enig med deg, Trondheimsmamma :-).

Skrevet

jaja 11mnd er jo ikke verst da..her er lillemann straks 5mnd og han skal bli store bror..så det er skummelt.Men forstår dine tanker ja.Har ikke sakt det til våre foreldre enda her..min bestevennine og min sjef er de om vet om det.

Skrevet

har en prins på 9 mnd. og er gravid igjen nå.. jeg forteller det til alle jeg, for jeg syns det er så koselig :-) håper jo alt går bra.. men hvis det ikke skulle bli sånn, så kommer jeg til å snakke om det uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...