frida♥ Skrevet 3. oktober 2007 #1 Del Skrevet 3. oktober 2007 men hvor blir det av deg Adolf Nikolai? (må bare prøve ut endel gode navneforslag jeg har mottatt i det siste.. - rope det ut liksom...) :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 3. oktober 2007 #2 Del Skrevet 3. oktober 2007 Huffda, håper gutten kommer snart, men håper IKKE du beholder dette navneforslaget... Fyttikatta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 3. oktober 2007 #3 Del Skrevet 3. oktober 2007 Siste navnet likte jeg.. -Og han kommer i morra... en fugl kvitra det til meg ista... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kommer han i dag eller morra blir det på 15 års dagen til meg og mannen, altså da vi møttes (er ikke helt sikker om det var den 3. eller 4.....er jo ei stund siden :-)) så det passer jo ikke sant? Den fuglen liker jeg, jeg heier på den!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 3. oktober 2007 #5 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er 7 dager på overtid nå, men ingen baby å se ennå.....Skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå