Gå til innhold

April: Dyrt for å stå på do......

Anbefalte innlegg

Med de to eldste jentene på besøk hos farmor dro vi ut for å spise middag i går ettermiddag. Så for meg en stille og avslappende stund med bare et barn å hanskes med :-)

Siden hun har sluttet med bleie og siden det ikke er så mye å finne på på resturant (annet enn å aktivisere mor og far) ble det endel turer på do. De fleste falske alarmer, men man kan ikke si nei heller når hun så inderlig vil!

Uansett, vi hadde en koselig stund vi selv om mesteparten av tiden ble tilbrakt på do. Vel ute i bilen igjen lå det selvfølgelig en bot på 600 kroner fordi vi var 8 min forseint ute!! Irrriternde!!!!!! (sist jeg parkert litt for lenge kosta det iallefall ikke mer enn 300 kroner, men det er kanskje en stund siden da??? 600 kroner er dyrt for noen ynkelige små minutter)

Fortsetter under...

Uff da, kjedlig når slikt skjer. Det føles så unøvendig liksom og summen er altfor høy i forhold til forbrytelsen som er begått synes jeg. Surt å betale slike bøter.

Og som jeg pleier å si.... det er ikke alltid verden er like lett når ungene ikke har bleie på rompa lenger. I mange tilfeller er det faktisk veldig praktisk og deilig med bleieunger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...