Gå til innhold

hjelp! si nyheten til foreldre..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fortalt nyheten til alle vennene mine, og det gikk kjempebra. Har lyst til å fortelle det til foreldre og familie nå. Men vet ikke om jeg har mot til å gjøre det.. ikke det at jeg er redd de skal ta det som en dårlig nyhet, jeg tror de kommer til å bli veldig gla..

Noen som har det på samme måte, eller har forslag til hvordan man kan gjøre det på en diskre måte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det sånn jeg å da vi vente første mann..

Altså jeg sa at de ser ut som det kommer ett nytt lite familie medlem snart... å da sier man det jo litt sånn forskiktig!hehe syns jeg da.. Altså det å få barn er en kjempe gave å alle rundt deg blir jo lykkelige på dine vegne så ikke tenk på det! Men er jo enig i at det er vanskelig å si noe sånt er ikke akurat hverdags kost for blivende besteforeldre ..hehe! men jeg grudde meg fælt men det gikk fint! nå skal jeg å fortelle dem igjen at jeg er gravid bare 7 mnd etter fødsel..hmm! hehe går vel greit det å får vi håpe! lykke tilda! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) slapp bomba idag.. sa det til pappa på msn, åsså ringte han meg opp på tlf. Når jeg hadde sat det til han, så gikk jeg bare bort til mamma å sa "jeg er gravid".. hun bare sto og gapte og så ble hun helt skjelven og måtte sette seg ned...

Føles helt utrolig godt å ha fortelt det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg gleder meg så veldig til å fortelle! Har fortalt det til noen venninner, men blir jo ekstra spennende å fortelle til foreldre...

Hvor langt er dere på vei når dere skal fortelle/ har fortalt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...