Gå til innhold

hjelp! si nyheten til foreldre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fortalt nyheten til alle vennene mine, og det gikk kjempebra. Har lyst til å fortelle det til foreldre og familie nå. Men vet ikke om jeg har mot til å gjøre det.. ikke det at jeg er redd de skal ta det som en dårlig nyhet, jeg tror de kommer til å bli veldig gla..

Noen som har det på samme måte, eller har forslag til hvordan man kan gjøre det på en diskre måte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det sånn jeg å da vi vente første mann..

Altså jeg sa at de ser ut som det kommer ett nytt lite familie medlem snart... å da sier man det jo litt sånn forskiktig!hehe syns jeg da.. Altså det å få barn er en kjempe gave å alle rundt deg blir jo lykkelige på dine vegne så ikke tenk på det! Men er jo enig i at det er vanskelig å si noe sånt er ikke akurat hverdags kost for blivende besteforeldre ..hehe! men jeg grudde meg fælt men det gikk fint! nå skal jeg å fortelle dem igjen at jeg er gravid bare 7 mnd etter fødsel..hmm! hehe går vel greit det å får vi håpe! lykke tilda! :-)

Skrevet

Takk :) slapp bomba idag.. sa det til pappa på msn, åsså ringte han meg opp på tlf. Når jeg hadde sat det til han, så gikk jeg bare bort til mamma å sa "jeg er gravid".. hun bare sto og gapte og så ble hun helt skjelven og måtte sette seg ned...

Føles helt utrolig godt å ha fortelt det ihvertfall.

Skrevet

Å, jeg gleder meg så veldig til å fortelle! Har fortalt det til noen venninner, men blir jo ekstra spennende å fortelle til foreldre...

Hvor langt er dere på vei når dere skal fortelle/ har fortalt..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...