Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Og jeg har hatt et alldeles knirkefritt svangerskap og føler meg så heldig. Var litt kvalm i starten men det er glemt nå. Knerten har ligget med hodet ned siden uke 28, og som jm sa i går; rart om han skulle finne på å snu seg nå. Kjenner at jeg gleder meg til fødselen og stoler på at kroppen min kan dette. Er så happy!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Tiden går fort! Selv er jeg akkurat i uke 34 i dag, så har ca 2 uker mer igjen enn deg. Vi går spennende tider i møte!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, er det ikke godt å være kommet så langt! Og så heldig du er som har hatt ett knirkefritt svangerskap! Jeg har tre uker igjen til termin i dag. Svangerskapet mitt har vært ganske tungt fysisk, så jeg ser virkelig frem til fødselen nå! Lykke til!!
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Lykke til med siste innspurt til dere alle sammen! Jeg er også på oppløpssiden - i uke 33 - og har i likhet med HI hatt et helt problemfritt svangerskap uten en eneste plage :-) Og det er vi veldig takknemmelige for! Heia for oss modene damer!
yasumi Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har også kun 4 uker (og 1 dag...) til termin! Fram til uke 32 var jeg i superform, men nå har det kommet sigende både det ene og det andre, man skal ikke klage, for jeg var jo så sprek fram til nylig.
Impulsiw Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Skal ha keisersnitt om 4 uker fra i dag... onsdag 31 okt. Men er SÅ sliten! Alt er tungt og vondt og æææsssssssj.... fatter ikke åssen jeg skal klare fire uker til. Med 3 timer søvn per døgn er dette utholdelig... jaja...overlverer vel...
bibbi65 Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 hei,har også nedtelling nå,38 dager igjen. synes den siste tiden har gått fort.er frisk og rask,og alt er kommet i hus,så nå er det bare for lillemor å komme:))) lykke til med de siste dagers venting.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Spennende innspurt for flere her... Ønsker dere flotte høstdager og lykke til med siste fase alle sammen! Heia oss! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå