Gå til innhold

Regne ut termin..? ustabile sykluser, hjelp..?


Nordlyspar♥

Anbefalte innlegg

I følge terminkalkulator har jeg termin 21 mai. Da fra første dag i siste mens som var 13 august. Problemet mitt er at mine sykluser har vært på alt fra 20-42 dager, kan jeg stole på kalkulatoren da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei : )

Jeg har også samme problemet. Har termin i forhold til siste mens 05.05.08. Var til legen nå nylig på 1 kontroll og hun sa det stemte sånn ca med livmorstørrelsen. Men terminen varierer jo fra 14 + til 14- i forhold til UL terminen også, så gå ut ifra at du har termin 21.05.08 til du har vært på UL : )

 

Masse lykke og kos deg med magen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare rot her også. Jeg har regnet ut ca en termin, første dag av mens sier noe annet, og Bim-sidene har regnet ut noe annet igjen...

slik sett gleder jeg meg til jeg harvært på UL. Men det er nok enda etpar mnd igjen...

Men skal til legen om to uker, da, så får høre hva hun sier.

Min termin er 22.mai. Men siste mens var 9.aug. pga av at jeg alltid var litt sein, + jeg på ei uke... Men her på Bim står det at jeg nå er 7+1 (min 8.uke), mens jeg mener jeg er 6+6...

Jaja... sist jeg gikk gravid, trodde jeg at jeg var sikker, men UL flytta meg en uke tilbake...og enda gikk jeg 4 dager over tida... så ungen kommer vel en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...