Gå til innhold

nå var det min tur å bli dårlig, hvor lenge varer det da?


dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke så lyst til dette jeg, det er så lite foreneliig med familieliv på morgenen..... ååååå finnes det noen regel på hvor lenge det skal være sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hos de fleste gir det seg før uke 14. stort sett rundt de "magiske" uke12. Men noen er ferdig før og noen har det mer eller mindre i 9 mnd...

sist jeg gikk gravid kom det i uke 6 og ga seg i uke 11, tror jeg.

nå går ikke ukene fort nok!!! Har vært kvalm hele dagen i to uker nå, -og er så lei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt er du på vei da???

Jeg ser for meg at dette kan bli tøft om dette skal vare i det uendelige...

 

 

men med de to andre har det gitt seg på et tidspunkt, relativt tidlig, men jeg husker ikke når... men da stoler jeg på at det gir seg i løpet av de fire neste ukene...

 

 

vi får heie litt på hverandre midt oppi alt dette triste og ekle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå..i dag morges var jeg drit dårlig....Kjørte som et råskinn fra barnehagen for å komme meg hjem for å spy!!!!Iiiiiiik....jeg HATER å spy:=(

Har stritta imot oppkast i 2 uker nå,men i dag kom det!!!Snufs....blir gal....Håper d gir seg snart...er 8+1 nå....forrige svangerskap kom ikke kvalmen og oppkast før etter de første 3 mnd...??Forstår ingenting jeg......oooooooooooorrrrrkkkkkk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om det kom så seint sist, hvor lenge varte det da???

 

for egentlig er det jo grieit å få det nå, så går det kanskje over snart

 

 

håpe håpe håpe

 

 

:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....det varte til jeg var ca 8 mnd på vei...var ikke kvalm hele tiden da,men lillemann i magen gav ganske enkelt beskjed når det var noe mamma hadde spist som han ikke ville ha;)

Da måtte jeg bare komme meg på do....off....håper ikke det blir sånn denne gang...

Hvor langt er du på vei da dritgrei hei hei;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg er 7+ 4

 

ikke så langt med andre ord, men jeg velger å tro at jeg skal være frisk og fin dette svangerskapet. denne kvalmen er bare raskt forbigående ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...