mamma&piratene Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har ammet i 11 mnd nå og enda ikke opplevd noe komplikasjoner og er veldig glad for det. Men nå har det begynt å klø i brystvortene.. de er kanskje bltt litt mere rød enn vanlig og så klør det. Ikke mye , men sånn at jeg kjenner det " kribler " litt på en måte der hele tiden. Hva er dette? Trøske? Tittet på www.ammehjelpen.no og der sto det at ved trøske fikk man ofte stkkende smerter,men det har jeg ikke.Ikke er jeg sår heller.
Expat Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Det er mange som klør først, før den "ordentlige" soppen slår til. Det er bra om du får det behandlet nå! Ta deg en tur til legen, be om å få gi melkeprøve (for å utelukke bakteriell infeksjon, sopp kan sjelden påvises i prøve), de sender det bort og du får svar om en uke. Har du sopp flere plasser på kroppen kan en tablettkur være tingen for deg, ellers får man stort sett en krem og en mikstur som gis til dere begge. Behandler du nå går det fort over!
mamma&piratene Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Takk Expat! Så det jeg og mini trenger er ikke resepfritt? I tilfelle vi ikke får kommet inn i dag. Skal ringe legen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå