♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Har inntatt en liten coctail med paracet og vival,og det er ca 45 min til vi skal være på klinikken.Gleder meg til å få dette overstått ) Gruer meg ikke,men har likevel ikke sovet godt i natt..Oppblåst mage og vonde pupper er ikke noe sjakktrekk når man pleier sove på magen *ler*. Men snart er det overstått !Jippi!
Lina08 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Oi oi!! Du må fortelle hvordan det gikk når du kommer tilbake!!! Jeg skal ha uttak om to uker, så jeg lurer jo forferdelig på hele greia da.. Håper de får ut mange fine egg!!! Lykke lykke til!!!
apriljente-66 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Hei Vilsågjerne, hyggelig å se at du er i gang igjen. Lykke til med uttak i dag, jeg er spent på å følge deg videre. Denne gangen må det bli din tur!!! XXXX Jeg er snart gang med mens og skal til legen for ultralyd og blodprøve, forhåpentligvis i morgen (hvis mensen kommer i dag), så starter jeg med pergotime og sprøyter. Så kanskje om en 3 ukers tid så håper jeg at jeg er ruger igjen. klem
lillir Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Hei på deg,og lykke til i dag! Jeg skal selv forhåpentligvis på uttak om ca tre uker,så hører gjerne fra deg om hvordan det var. Kan ikke si at jeg gruer meg,men er fryktelig spent på hele prosessen..:-) Lillir..
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Krysser fingrene for deg. Håper det går greit og raskt unna. Du får kose deg og slappe av skikkelig frem til fredag. Masse klemmer.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Vel overstått uttak ) 11 egg *smiler*. Nå er jeg kjempe-happy. Har fått spist mine frokost knekkebrød nå, så skal jeg få crinonen på plass,og etter hvert ta meg en tur i byen på kafe med en venninne. Det gikk kjempe-fint på uttaket. Nå er det bare det værste igjen... Å vente på telefom fra klinikken i morgen. Lykke til til dere som snart skal i ilden. Det er ikke noe å grue seg for ! Klem fra
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Gratulerer så utrolig masse med hele 11 egg!!!!! Du har vært en kjempeflink høne:o))) Lykke lykke til!!!
Storkfrøken69 Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Så flott å høre at du fikk høstet så mange egg. Jeg krysser alt jeg har å krysse for at dette blir din tur. Varm lykkeklem )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2007 Takk til alle dere for alle lykkeønskninger ) Er bare å håpe det jobbes i varmeskapet på st.olav nå )
Lykkelig mor til tre Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Utrolig moro å lese. Flott at du fikk ut så mange egg. Vi fikk jo ut like mange egg vi!!! Hurra for oss!!!! Nå ruger jeg for harde livet på ett flott egg. Og om ett par dager gjør du det samme. Blir spennende i morgen å høre hvor mange som har blitt befurktet! Masse masse lykkeønskninger fra meg
Snooopi Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Gratulerer med så mange egg! Krysser fingrene for gullegget ) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå