Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article1366906.ece Leste denne.. Er utrolig hvor flinke barna er når det først er noe som skjer! Har selv tenkt å lære sønnen min det, når han blir stor nok.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Selvfølgelig;) Neida, Sienna er bare fire mnd. så det er nok litt i tidligste laget *kremt*
bambi på isen Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Eldstemann på 6 år kan det, de begynte å lære om det i barnehagen når han var 4, så han har kunnet dem en stund!! Han hadde feberkrampe når han var rett over 4 år, så jeg ringte 113 og fikk ambulanse hjem!! I ettertid når jeg har fortalt han om at jeg ringte til sykebilen som kom å kjørte oss til sykehuset, så svarer han meg med at "da ringte du 113 mamma:-)) Er utrolig hva de kan!! Nå kan han pappen sitt mobilnr. hvis noen spør om å få være med hjem etter skolen, så sier han at de kan bare ringe ........, for da kommer du til pappa:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Isbjørndama: Oii, helt utrolig hva de kan da! At sønnen din kan mobnr til pappan sin er jo ganske bra! Jeg syns det er veldig viktig at de kan slike ting, så kommer til å lære han det når han får forståelse for hva det er å ringe, hva nummer er og slikt. Alle barn er forskjellige i utvikling åsså, så usikkert å si om han vil kunne det når han er 3 eller 5 år på en måte.. Dessuten er det jo en fin bragd for de å kunne noe så viktig, det tror jeg på en måte gjør noe me barna også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå