Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 2. oktober 2007 #1 Del Skrevet 2. oktober 2007 tiden den flyr!!! tenk, de små babyene våres blir større og større... *snufs* ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blind Gudinne Skrevet 14. oktober 2007 #2 Del Skrevet 14. oktober 2007 Andreas fylte 2 år den 5..... og er ikke lenger den lille babyen til mamma'n sin =( Hyler nei når jeg spør han om han er babyen min! Var på baby-besøk i går, til en liten jente som veide like mye som Andreas da han var født (2880)- og kan seriøst ikke huske at han var såååå liten! Men vi har satt i gang med prøving på nr 2 nå da.... legens ordre =) Så vi får bare krysse fingrene for at lille spire sitter fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2007 nei,man glemmer det fort... lille snuppen min er nå 5mnd og jeg kan nesten ikke huske han som baby!!!! :oO koslig dah... masse masse lykke til!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå