3-prinser Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Trenger litt synspunkter her. Har veldig lyst til å kalle opp babyen (hvis jente) etter sin oldemor. Hva synes dere om Karoline? Er det helt ut?
supergyda Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, Karoline tror jeg nok må være helt ut. Hvis du skal være in (eller inn som noen her skriver), må du nok kalle jentungen for Savannah, Melinda, Angelina, Michelle, Mariell, Isabell eller Vanessa. For det er visst så fresht og så 2007. Hvis du derimot ikke er så opptatt av trendene på dib, så er vel Karoline et like fint navn som noe annet. Jeg synes det høres ut som et realt navn for en real jente.
prebs Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Karoline er nydelig og på topp 40, så det er slett ikke "ut".
Vannmann35 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Karoline er kjempeflott og ligger på 30 plass på SSB's liste :-) Så det er populært, men ikke for populært. En klassiker!
3-prinser Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Tusen takk for innspill. Tror nok den blir Karoline. Hadde egentlig tenkt på Susanne, men da mine barns oldemor nylig gikk bort :-(( ble jeg veldig gira på Karoline, som var hennes mellomnavn. Synes egentlig det er helt greit at det ikke er for populært også jeg da.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Fair enough navn, men er bare altfor lei av det fordi jeg kjenner så mange som heter det. Men et nydelig navn :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, for navn som IKKE er på topp 40 er jo heeeeelt uaktuelle, ikke sant? Bæ bæ, sier saueflokken i kor!
prebs Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Hva er det du babler om, anonym? Jeg snakker ikke om topp-navn kontra ikke-topp-navn, jeg uttalte meg spesifikt om navnet Karoline. HI spurte om navnet var "ut", og jeg synes at et navn som ligger på 30.plass, neppe kan kalles "ut", altså i den forstand at det er få som heter det. Jeg tenkte på antallet som bærer navnet da jeg definerte "ut", men det er klart at "ut" kan bety så mye.
Athene75 Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg synes at Karoline er ett fint navn iallefall
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Karoline er kjempefint. Oppkalling er kjempekult. Karoline med K er 1000 ganger finere enn Caroline med C (vet du ikke spurte om det, men måtte bare kommentere, fordi jeg blir så glad når noen velger å skrive det sånn jeg ville valgt)
Milletrille Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Karoline er kjempefint! Vi hadde lyst til å bruke det hvis det ikke hadde vært brukt av både familie og venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå