Gå til innhold

SE HER ....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vert til lege enda men er 6 uker på vei... ha lyst fortele snart til min mor men så fler jeg liksom at jeg kanskje burde vert hos lege fått bekreftelse,men har jo tatt 5 tester selv men ukers mellomrom. Så virker det ikke som de er noe keen på å ha inn folk hos legen før man er 12 uker. Fortalte dere før første legesjekk eller ventet dere for sikretsskyld?

 

Testen kan vel ikke viste positiv dersom jeg ikke er gravid da må det ivertfall vere en STOR FEIL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gikk til fastlegekontoret dagen etter at testen ble positiv, hadde da med meg urinprøve! de kunne bekrefte at jeg var gravid:) så du kan jo ringe din fastlege å høre om dette lar seg gjøre? jeg syntes i hvertfall at det var veldig greit med en bekreftelse før jeg fortalte om graviditeten til andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmetestene er de samme som de bruker på legekontoret, og de skal ikke kunne være falskt positive. Så gratulerer, du er nok helt sikkert gravid! Jeg fortalte det til mine nærmeste etter 5 uker, lenge før jeg var hos legen første gang. Er veldig glad for å ha delt det med dem. Og gleder meg nå til å dele det med hele verden om et par uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, akkurat det slet jeg med og, for legen hadde ikke time til meg før 1 mnd frem i tid. Jeg tok tre tester...nei tilsammen fire tester og alle viste positiv. Spurte sykepleieren på legekontoret om det og hun sa at det IKKE var noen mulighet for at testen viste positiv hvis du ikke var gravid :-): Hun sa at jeg med stor ro kunne fortelle det og gratulerte meg så mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du, vi har fortalt det til hele verden, og jeg har ikke fått time hos lege før 18 okt, da er jeg 10 uker på vei, og vil da få en bekreftelse på det. de tar nok ikke feil de testene, så bare snakk med mamman din du.

 

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ble litt roligere nå, gleder slik til å fortele det til mamman min. Hun snakker så ofte om hvor hun gleder seg til å bli bestemor osv... så hun blir nok veldig overrasket og veldig glad:) Venter litt til men blir nok ikke lenge før jeg bare mååå si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.... vi kan ha en gjettekonkurranse, for jeg tror nemlig ikke du klarer det mer en toppen fire timer...

 

 

:-)))

 

 

det er fryktelig kosleig å fortelle det når man vet de blir glade.

 

Denne gangen visste jeg de kom til å bli bekymret mer en glade, og det ble de, men de gleder seg med oss likevel!

 

tenk mamman din da.... hun kommer sikkert til å flagge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja nei jeg tror jeg klarer vente litt for jeg vil fortele det ansikt til ansikt og jeg treffer henne ivertfall ikke denne uka.. meeen så er det slik at jeg fler ikke jeg er gravid når jeg ikke har vert hos legen.. men etter så mangen tester må jeg jo vere det:) Har jo sååå ømme pupper på kveldene at det er vondt ligge på magan..

 

Ja hun kommer nok til å flagge hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...