Gå til innhold

April: Dere,...

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

..skal vi ta en liten tur på lekeplassen?

-sa Lille til meg og pappa'n i går

*skratter*

At det går ann å bli så veslevoksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe....jeg ler godt av den lille karen din....

Han prater jo så bra også....

Amanda henger veldig etter på det området. Har de siste ukene begynt å si endel ord, men for andre kan det være vanskelig å forstå. Hun er god på kroppsspråk og det hjelper jo veldig. Vi forstår henne veldig godt da, men uttalen er heller merkelig til tider :-)

Skal snart ha en hørselstest på sykhuset for å sjekke hørsel, men vi tror ikke det er noe galt der. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg, vi jobber litt med lydtrening så får vi se om det hjelper henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, ja kjenner meg godt igjen i det der ekko-greiene... Utrolig mange setninger og uttrykk hun plukker opp ved en anledning og setter inn i en ny...

Vi hadde en episode i sommer da vi to kjørte til hytta vår, og da jeg skulle ta en forbikjøring på en tyskregistrert sinke, så fikk han tydeligvis ikke med seg at jeg lå ved siden av han på de smale veiene, for han begynte å skeine over på min side, så jeg måtte bråbremse, tute og en og annet banneord kom ut med mer volum enn ønskelig... Tenkte jeg måtte forklare Maja hvorfor jeg hadde reagert så kraftig, både med bråbremsing, tuting og banning, så jeg sa til henne: "Han kan ikkje kjøra sånn, han må kjøra skikkeligt, mamma blei redde!" Hvorpå hun var et lite ekko på disse setningene resten av turen inn... "Han kan'kje kjøra sånn, må kjøra skikkeligt, mamma blei redde!" satt hun videre... Et par uker senere kom jeg kjørende bak en bil her i nærområdet som kjørte i 45 km/t i 60-sone, så da mumlet jeg et "Herregud" til meg selv, og så hører jeg fra baksetet: "Han kan'kje kjøra sånn, må kjøra skikkeligt, mamma blei redde!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...