Gå til innhold

Ferdinand og Felicia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempe fine navn. spesielt ferdinand da min sønn heter det:)

Skrevet

Kødder du nå, eller er dette noe du seriøst vurderer som mulige navn?

Skrevet

Er helt særiøst. Skulle likt å vite hva slags navn du liker, supergyda!

Skrevet

flotte navn:)

Skrevet

Hvis du er seriøs, så fortjener du et seriøst svar (selv om du er anonym). Ferdinand og Felicia er hver for seg ikke pent, kombinasjonen er enda verre. Hvis du leser innleggene på denne siden, vil du se hvilke navn jeg liker.

Skrevet

supergyda klapp igjen.....hva er det som ikke er pent med de navna???? ser på dine navn valg uffffffff

Skrevet

Jegsyns Ferdinand er et utrolig fint navn!

Felicia blir litt for amerikansk og jålete i Norge etter min mening.

Skal navnene brukes sammen, eller vet du ikke om du får gutt eller jente?

Skrevet

Felicia forbinder jeg med Cornelis Vreeswijk sang "Felicia, Adjö" - en trist sang, men nydelig da :-) Ferdinand = kunstneren Ferdinand Finne. Ferdinand og Felicia var to fine navn som passer godt sammen - noe kunstnerisk over de begge :-)

Skrevet

Jeg liker Ferdinand og Felicia.

Kanskje ikke helt topp 10 her, men synes det er to ganske fine navn:-)

Skrevet

Min sønn heter Ferdinand, det synes jeg selvfølgelig er det fineste navnet i verden!!

Felicia er vel sikkert også et greit navn. Tenker litt på en karakter i en dårlig amerikansk såpeserie men....:)

Skrevet

Helt greie navn.

Ferdinand er ok, men synes det er litt tungt å si. Felicia har nydelig klang, men jeg synes det passer aller best dersom barnet har utenlandske aner.

Skrevet

Ferdinand er et flott navn...

Felicia er altfor pompøst....huff og fysj!!!

Skrevet

Ferdinand er grufullt synes jeg. Er og blir bare en ferdinand i verden og han er en okse... Beklager

Skrevet

Ikke veldig glad i noen av dem...........

Skrevet

Jeg syntes at de var to veldig nydelig navn. Hvis ikke det var for at søsteren til kjæresten min heter Felicia, skulle eventuelle jente baby hete det.. Det er så nydelig.. Det er nokså mange i Sverige som heter det, og jeg forbinner det mer med svenske navn enn Amerikanske.. Ikke så mange amerikanere som heter det, mer sånn som Felicity.

Det betyr jo glede, så det må jo føre mye godt med seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...