Lykkelig mamma... Skrevet 2. oktober 2007 #1 Del Skrevet 2. oktober 2007 ...så det svingte i aktiviteten her inne da?? Er det flere som har slitt med å komme innpå i dag, er det derfor? Eller er dere slitne og klare for helg allerede? *knegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 2. oktober 2007 #2 Del Skrevet 2. oktober 2007 *ler*.....Jeg ble så frustrert av å ikke få opp denne siden i går at jeg holdt på å sprekke. Endt med å skru av hele pc'n til slutt *sjokk* Har den en av-knapp???? I dag hadde det skjedd så lite her at jeg forsvant inn på Skravle. Fysjameg...lovber bot og bedring. Og hva er dere andres unnskyldning? *ler* Mange med eggløsning her i dag kanskje??? hmf.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 3. oktober 2007 #3 Del Skrevet 3. oktober 2007 min unnskyldning er at vi hadde besøk hele kvelden og la meg rett etter greys. Hele dagen før besøket gikk til å vaske huset og bake 4 brød og en kake -pluss middag da... Satt ikke i ro et sekund omtrent før vi fikk besøk.. Bra pumpa når de gikk ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå