Gå til innhold

Kjennes ikke bra ut

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg har alt begynt så smått å få mensenmurringer. Synes kanskje det er litt tidlig, men har ingen bra følelse for at dette skal gå.

Vet det er mulig å ha mensenmurringer selv om man er gravid, har jo faktisk hatt det selv under mitt første svangerskap.

Uansett så får jeg ikke gjort noe fra eller til så vi får bare avvente og se :-(

Er forresten på rugedag 5 i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10540087-kjennes-ikke-bra-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære deg!

Tenkte bare å prøve å sende deg noen støttende ord, men vet ikke om det er mulig å hjelpe, men mulig det hjelper med bare et svar.. Syns det har virket på deg, siden jeg kom inn på forumet her, at du har virket ganske sliten, og kanskje mistet litt trua på det her? Deler jo rugedagene sammen med deg, og syns det er ille at vi har så forskjellige følelser rundt dette her, som det virker som vi har.. Jeg er kanskje litt for optimistisk og det er mulig virkeligheten biter meg i ræva den 11. men det er en sjanse man bare må ta..

Tror det er viktig for oss her inne og prøve å beholde trua, men etter flere forsøk, og som er det siste, skjønner jeg veldig godt at det er tungt..

Har også hatt endel murringer, men håper jo at det er positivt...

Har du funnet på noe de siste dagene her for å få tankene på noe annet? Håper ikke du syns jeg er skikkelig Cruella nå som blander meg, men prøv og cheer up.. Er noen lange dager igjen, men tror vi slår statistikken ned i støvlene denne mnd! Vi må hvertfall prøve :)

Lykke til videre!

Hei Bjørnen collargol. Murringer er et bra tegn, og det er bedre enn ingen murringer for å si det slik. Det er tydelig at det skjer saker og ting i livmorområdet ditt.

Håper det er en liten tass som holder på å flytte inn.

Lykke til

klem

Gjest Bjørnen Collargol

Det er sant det Vugge at jeg er sliten. Tåler ikke alle disse medisinene noe særlig og det er jo også grunnen til at vi har sagt at dette er siste forsøket.

Håpet går litt opp og ned, men ser litt lysere ut i dag igjen.... Får bare ta tiden til hjelp og krysse fingrer for at det går bra.

Har ikke bare sittet og kjent på kroppen nei, stort sett ikke egentlig. Har vært borte et par dager og har noen planer fremover også. Jeg tenker minst mulig på det faktisk siden jeg vet at disse stikkpillene gir masse sympomer som ikke trenger å være riktige.

Nei nå skal jeg hoppe i dusjen, eller gå i dusjen er kanskje lurere :-)

Klæm

Du begynner og nerme deg grensa for den første rugeuka, og det er her jeg alltid har blitt negativ.

Men trøst deg med at det er UMULIG å si noe som helst enda, så magefølelsen skal du ikke stole på!:-)

Jeg krysser iallefall fingrene (og tærne) for deg!:-)

Klem

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Krysser fortsatt fingrer, tær og det som krysses kan for at det går bra denne gangen!!!!!!

Ikke like optimistisk hele tiden, men stort sett så går det bra. Litt murringer der nede fortsatt. Ikke så voldsomme smerter da heldigvis. Kikket i dagboken for forrige forsøket og fant ut at det var på rugedag 11 det så smått begynte å komme litt blod..... så jeg har fortsatt en del dager igjen å håpe på enda :-)

Men treffet skal jeg på uansett har jeg bestemt meg for. Er jo sykmeldt også så trenger ikke å tenke på at jeg må hjem for tidlig for å på jobb dagen etter.

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...