Gå til innhold

Tallinn tips anyone?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hey Snuppa:)

Ja leeenge siden jeg har vært her inne ja. Mye å gjøre med to små og full jobb..

Vi har det kjempebra, storesøster er begynt på skola nå, stor stas.:)

Skal på årets jentetur... Tallinn i år:) Gleeeder meg.. Deilig med husmorfri:)

Går det bra med dere?

Ja jeg regna med at detvar den årlige turen deres, det blir sikkert kjempe bra :o)

Oi, skole jente allerede, det tenker jeg er stas :o)

Tida flyr jo så fort atte, tenk snart blir gulla våre 2år, hvor i alle dager er tida blitt av ???

Synes det ikke er lenge siden vi holdt på med all verdens av kjerringråd for å få i gang fødsel jeg, å nå er de snart 2 år :o)

Blir jo snart å prøve kjerringråd på nytt herda ;o)

Stoooor klem fra Wenche og Amalie :o)

Annonse

Mange bra spiseplasser og ikkje minst billig:) Middelalderrestauranten Olde Hansa er absolutt verdt eit besøk, kjempegod øl (m. honning) også:) Var på ein kjempebra argentinsk restaurant også, huskar ikkje navnet men fant anbefaling av den i ei slik "turistbrosjyre" som du finn på hotella.

Annonse

Huffda. Ja det er jo verdt det, som du sier...

Jeg begynner å bli serrriøst lysten på en til... Ikke bra!!! Tror den jordmor serien gjør syke ting med hodet mitt!! Alt er så greit nå når Jonas er blitt "stor", vet ikk eom jeg orker en gang til.. Og så det j.... svskapet da!!! Kunne lett født igjen men å gå gravid.. neitakk!!

Så får se:) Begynner jo å bli gammal også..hehe.. Gubben er helt med på en til tror jeg..

Hihihi ;o)

Jammen da er det jo bare å sette i gang da, så Jonas får en lekekamerat ;o)

Jeg tror nok ikke selv jeg ville gått igjennom enda et svangerskap, med tanke på bekkenet, men jeg vet jo ikke sikkert ;o)

Det er jo utrolig koslig da å gå gravid :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...