Gå til innhold

Jentene på korset, er dere her??

Anbefalte innlegg

Og hvordan går det med dere? Hvordan er formen og har dere vært på UL ennå?? (hvis ja på UL hva blir det? Nysgjerrig som bare det=o) hehe)

Kvalmen min har gått litt over, men kommer fort tilbake hvis jeg lukter en lukt som er helt jæ*** eller en sterk parfyme.

Har også UL i morgen. Er kjempe spent...Tror det gjemmer seg nok en gutt i magen min=o) Men likevel litt artig å se om det er rett eller ikke...=o)

Egenlig akkurat det samme hva det blir, bare det forsatt trives i magen og vil komme ut om 5-6 mnd...=o)

Er 18+1 uker på vei...=o)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10539628-jentene-p%C3%A5-korset-er-dere-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er her fortsatt, med meg går det bra, jobber ennå 100% og har fortsatt ingen problemer med det heldigvis..

Var på Ultralyd i går og klarte ikke se kjønnet... må bare vente å se hva det blir, og jeg som trodde det skulle gå like greit å se kjønnet som sist, da var det tydelig en gutt, men h*n lå litt feil i går så det gikk ikke,,

Jeg skal til jordmor på fredag.. første besøk der..

Jeg fikk ny termin og den er nå satt til 27 feb :-( da er jeg egentlig ikke i marsklubben lenger..men jeg er her fordi jeg har på følelsen at det blir en mars baby

hehe...såpass.... Litt sjenert...=o) hehe... Godt det går bra da=o)

Har selv en aktiv liten pike (kanskje) i magen...Jordmor så ikke noe til gutt så hun mente det blir ei jente=o)

Da blir det et av hver av kjønnene...

Termin flyttet til 8 mars=o)

Er jo litt greit å vite at man er litt lengere på vei..:Skal nok ikke se så veldig bort i fra at du føder i feb...

Fikk en følelse av at du får ei jente jeg=o)...hehe...

milla6

Uff...Håper den ikke kommer tilbake...Håper dere får se om den lille er villig til å vise seg frem neste gang da...=o) Skjønner godt at du ikke har lyst å vente...hehe..man blir litt hemmet av å ikke få vite kjønn...da med tanke på handlingen=o)

Skal selv på etterkontroll i november, pga liten vekst og svangerskapsforgiftning forrige gang...Håper å få det bekreftet da også...=o)

Selma:

Ååå, vet hvordan det er...hadde det sist..Men den vokste opper så fikk vanlig fødsel. Krysser fingrene for at det skjer med deg også=o)

Blir spennende med UL da=o)

Ja vi får snart rote frem et treff=o)

Annonse

Hei!

Ikke vært inne her på en stund...terminen min er 10. mars.. Skal på ul neste uke, så da får vi se om den endres. Gleder meg veldig!! :-)

Har ingen følelse på om det blir jente eller gutt...men ubevisst tenker jeg og snakker som om det er en gutt inni der. Det er det vi har fra før -så jeg ser bare for meg en kopi av han som skal komme ut. :-)

Jeg er sykemeldt..er slapp og uggen. Var ikke sånn med førstemann -føler meg gravid nå. Merket ingenting sist!!

Hej då

Heihei...

Blir spennende til uka da..Du får komme med oppdatering da=o)

Tenkte som deg jeg..At det blir en gutt til og at han kom til å se ut som han jeg har fra før..veldig spent...

Trist at du ikke er helt med da...Altså at du er slapp og uggen...Får håpe det tar seg opp snart da...Ikke greit å gå rundt ikke føle seg hundre prosent...Er selv veldig sliten...men jobber 100%...Kunne tenkt meg par uker ferie nå..Hvertfall en uke..hehe...

krysser fingrene for at du blir fort ok igjen=o)

• 2 uker senere...

Hei -igjen!

Da har vi vært på ul -og det blir en liten prins!!!! :-)

Var som jeg tenkte... Alt så bra ut!!! UL var på Ahus.

Og det som var så gøy var at jordmoren som utførte ul'n var hun som tok i mot vår førstefødte!! Og det mest uventa var hun lurte på om hun kunne prøve noe nytt de hadde fått på apparatet sitt ..så hun prøvde ut 3d på magen.

Det var sprøtt!!!!!! Utrolig gøy å se babyprinsen så "virkelig"!!!!

Fikk md oss 8 bilder -og de er veeeldig fine! Og nå er foresten terminen flyttet fra 10. mars til 18. mars. En påskebaby!

Kjenner mye liv om dagen. Det er deilig! Nyter graviditeten...selv om jeg er lit slapp.

Noen som har hørt om 30-ukers-kurs? Snart et kurs for oss.

Leste om det om et sted..Noe de har på Helsestasjonen (tror jeg)...

Hej då!

Hallo=o)

Så utrolig artig da=o) Grattis med knærten i magen=o) Hehe..Er det ikke utrolig å se på 3D..Nesten som om den lille allerede er ute=o)

Er selv 20+6 uker på vei, så nå flyr tiden=o)

Kjenner også masse liv, har dessverre begynt å få kynnere...Kan ikke huske at jeg hadde det sist...hehe..Menmen, vet nå hvordan det kjennes ut=o)

30-ukers-kurs...? Er ikke det sånn svangerskapskurs da? haha..kan ikke huske noe jeg...Kanskje jeg skal høre med jordmor på tirsdag..har da kontroll da...

Har du fått noe mage da?? Hadde litt mage fra før men nå er det fyllt opp så ikke god bollemage nå men gode baby i magen=o)

Er spent på SF målene denne gangen...Sist jeg var på kontroll lå jeg under den røde streken...14 cm tror jeg det var...Håper den har "hoppet" over den røde streken=o)

Hvor ligger du på diagrammet? Litt artig å sammeligne da=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...