Gojentå Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Er veldig kjedelig at TR antakelig ikke kommer som vanlig, men at den kan komme når som helst... må liksom følge ekstra med så det ikke går gjennom hehe. Når fikk dere blødning? eg er på spraydag 7.... er den like rundt hjørnet da?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Har fått mens på spraydag 11 og 12 jeg.
Eggkoker'n Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Fikk mensen 2 dager etter forvet , altså 1 uke etter spraystart.
Vugge Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fikk den 10. dagen. Er nok rett rundt svingen skal du se! =)
lillir Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg fikk mensen første spraydag,er det vanlig???? Og kan jeg vente meg flere blødninger under sprayinga og sprøytene? Er veldig grønn på det her.. Men regner med at alt er som det skal være..:-)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Skulle hatt på dag 9-10 ca men kom ikke før dag 25............ Jeg ventet og ventet......... Fikk ikke starte¨på sprøytene før blødning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå