Gå til innhold

Snekkerbukser..hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om snekkerbukser/selebukser til gravide? Pent eller ikke? Er jo praktisk da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter her i snekkerbuksa mi nå jeg, elsker den <3 er jo kjempe digg og ha på seg....sambo elsker også når jeg bruker den, for han synes det er så søtt med kulemage og snekkerbukse=)

Skrevet

Snekkerbukser er forferdelig upraktisk om vinteren når du skal tisse og har mye klær utenpå. Ellers er den jo "søt" å se på med kul midt på.

Skrevet

Det er praktisk da, og myye penere enn bukser som sagger og gjør en sidrumpa både foran og bak.

Syns de er stygge, men skal kjøpe meg et par selv... Sist jeg var gravid måtte jeg trekke opp buksene hele tiden i flere måneder, ble nesten mer lei ev det enn noe annet.....

Skrevet

heisann=)

det viktigste er hva som føles behagelig syns jeg.

gå med det du føler for.

alt kler den smukke har jeg hørt og vi er da smukke når vi går rundt med kulemage, er vi ikke?:)

Skrevet

åååå snekkerbukse på gravide er så fint det...

Skrevet

Det er absolutt det styggeste jeg ser.. Finnes ikke fint i mine øyne hvertfall, men smaken er som baken!

Skrevet

Det er veldig "gravid", men jeg skal aldri i livet ikle meg snekkerbukser, nei.

Skrevet

Jeg syns heller ikke at det er spesielt fint, men kan jo forstå at folk syns det er behagelig å gå i! Jeg tenker egentlig bare at det minner om mamma da hun var gravid, dvs at jeg syns egentlig at det er gammeldags! Vet jo at det går an å sikkert ha kule selerbukser, men gammeldags er altså mine assosiasjoner til det.....

Skrevet

hei

jeg gleder meg veldig til den dagen jeg også kan bruke snekkerbukse. Synes det er kjempe fint :-)

Skrevet

Jeg er kjempeglad i snekkerbuksa mi.. Kanskje ikke supersexy, men er det mest behagelige jeg kan gå med om dagen.. :)

Skrevet

SØTT!!! forresten noen som vet hvor en finner det til rimelig pris?

Skrevet

Jeg har to jeg. En som egentlig ikke er mammabukse, som jeg har lånt av søsteren min. Den kan jeg bruke inntil magen ikke får plass lengre. Og så har jeg en mammabukse fra H&M som passer helt til siste slutt! Jeg er jo enig at det ikke er så lekkert å fly rundt i snekkerbukse, men det er jo sååååååååå behagelig. Og det veier tyngst synes jeg :)

Skrevet

I mitt forrige svangerskap brukte jeg snekkerbukse nesten konstant på slutten da magen vart diger. Har prøvd den samme buksa nå, men synes at det er skikkelig ekkelt å ha selene over skuldrene...Føler meg litt fanget inni buksa og blir skikkelig irritert av det. Men buksa er så vid og god så det er god plass til å ha på strømpebukse under når det blir kaldt ute! Tror nok at den blir brukt helt på slutten denne gangen også, men tror at selene får henge ned langs siden =)

Skrevet

sorry ass...men det er bare ikke særlig pent nei..ser ut som forvokste barn..hehhe;o)

Skrevet

Jeg syns det er grusomt. Eneste som ser greie ut i snekkerbukser er smågutter i 1-2 årsaldern.

Skrevet

Vel.. kanskje ikke kjempe pent, men det er bedre en den dustebuksa jeg går med nå. Den bare siger ned og jeg kan ikke bøye meg uten at den havner nesten ned på lårene. Skulle virkelig ønske jeg hadde en snekkerbukse så jeg slapp å vise frem trusa hver gang jeg bøyde meg, men med bare 22 dager igjen er det ikke verdt det.

Kos dere med snekkerbuksene! :)

Støtter utsagnet over om at alt kler den smukke!

Skrevet

Æ syns heller ikkje de e særlig fint....Gammeldags, og i tillegg ser man jo 3 ganger større ut med den på.... Ihvertfall gjorde æ det da æ prøvde ei snekkerbukse.

Skjønne heller ikkje helt at dere sier den e så behagelig..? Æ følte mæ fanga inne i buksa, æ....

Skrevet

Snekkerbukser er så standard gravid.. Huff, liker dem ikke jeg nei! Er da mange fine mammabukser å få kjøpt??

Skrevet

Jeg yns gravide med snekkerbukser er rå stilig , men er for lav selv til å bruke det ! Jeg ser ut som et tykt lite barn i de ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...