frupigalopp67 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 hei. er sikker på at det er egg.slim jeg fikk søn og man den 30.9 og1.10 .kan ikke teste med egg.tester fordi den slår fremdeles ut på hcg hormonet tror jeg. jeg blødde bare utskrapningsdagen og litt brunblodig slim dagen etter. noen med erfaring hvor raskt man egentlig kan bli gravid etter en ma???????
troika*22.01.08* Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 hadde ma i mars i år, og fikk beskjed om å vente en mens før jeg ble gravid igjen. Ble gravid på første forsøk i april;))))) er nå 25 uker på vei og alt ser strålende ut;))))
mth80 Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Jeg er i samme situasjon som deg. Hadde ma 21.9, men har hatt blødninger frem til nå. Selv om det er utrolig fristende å bare sette igang igjen, så føler jeg at kroppen kanskje trenger å vente litt. Ser at det er flere som har klart å bli gravide allerede før første mens, men da er jo sjansen litt større for at det skal gå galt igjen. Men det kan også gå bra! Synes du også at ventetiden er utrolig lang?? For meg føles det som en uendelighet! Er også redd for at neste graviditet skal ende på samme måte. Trengte bare å få sagt det til noen som kanskje har det litt på samme måte?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå