Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har alltid ment at jeg har større produksjon i det ene brystet enn i det andre (etter brystbetennelse og tette melkeganger?), men nå synes jeg det begynner å bli ekstremt. Etter 3 minutter ved det venstre brystet begynner han å skrike. Når jeg selv prøver å klemme på det, virker det veldig tomt, kommer ikke noen stråle, men gjerne noen dråper melk. Kan det tenkes at det er tomt, eller er det bare min utålmodige sønn som ikke vil vente på neste utdrivning? Noen tips til hva jeg kan gjøre? Nå har jeg prøvd å starte på venstre bryst hver gang noen ganger, men det øker ikke lengden han tar. Og jeg er redd det skal føre til redusert produksjon i det høyre brystet hvis det ikke tømmes? Hvis jeg begynner med høyre bryst, holder alltid det til ett måltid. Takknemlig for tips.
Expat Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Begynne på det minste, så det andre og så tilbake, la ham die der til slutt også. Da er han mer mett og utdrivingen fra det andre har fått mer melk ut.
Expat Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Og JA han kan tømme det på 3min, om han ikke er nyfødt.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Takk for svarene! Han er 4,5 måneder, så han er kanskje mer effektiv enn han var. Men jeg begynner å lure på om det ene brystet fylles opp mye saktere enn det andre, for i går fikk jeg han til å die nesten 10 minutter på det brystet, men da jeg prøvde å gi han fra det samme to timer etter at han hadde fått fra det i går ettermiddag var det virkelig helt tomt. Han fikk i alle fall ikke ut noe, selv om jeg stimulerte og masserte osv. Er det mulig at oppfyllingen går saktere? Forresten hyggelig å se at du er på nett igjen Expat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå