Pøbelfrøet Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Anne Merete eller Ann Merete Anne Terese eller Ann Terese Ønsker som dere skjønner et dobbelt navn. Har dere noen forslag til å kombinere disse guttenavnene med noe; Fredrik Mats Jostein Har dere noen forslag til å kombinere Natalie med? Sorry mange spørsmål, men er veldig usikker på navn (er ikke gravid ennå da, men jeg liker å være ute i god tid ))
Pøbelfrøet Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2007 Må også tilføye STIAN på listen over guttenavn som jeg ønsker å kombinere med et annet!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Datt av lasset for lenge siden, og I HVERT FALL da du sa du ikke var gravid engang enda! Det får da være måte på!
Pøbelfrøet Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 Herregud! Jeg spurte da bare etter noen synspunkter!! Sist jeg var gravid hadde jeg ett guttenavn og ett jentenavn klart helt fra før jeg ble gravid. Nå er vi blitt prøvere og jeg begynte å tenke på noen navn og spurte om noen synspunkter på navnene!! Har du ingen synspunkter så behøver du ikke å svare! Jeg gidder ikke å svare på innlegg, når jeg verken har svar eller synspunkter i saken! Men for all del, ha en fortsatt fin kveld du også )
Vannmann35 Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Navn er gøy og skjønner godt at du liker å være ute i god tid :-) Men jeg er ikke glad i noen av de navnene du har her da, det beste er Anne Merete og Fredrik :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 signerer her! Anne Merethe og Fredrik
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 hehehe... det er såå mange hissige anonyme her inne! tøffinger altså! begynner å bli underholdning ;-) synes Ann Therese var finest av de du hadde tenkt ut.. vet om noen Mats Joakim, ellers har jeg ingen forslag, desverre... lykke til!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Hei Pøbelfrøet. Makan til oppførsel av visse anonyme, men bare å heve seg over dem! Jeg synes Anne Merete er nydelig, mye finere enn Anne Terese. Men må nok si at jeg liker Natalie (mye) bedre, og med Natalie kan du for eksempel ha: Ina Natalie Natalie Merete Terese Natalie Luna Natalie Signe Natalie Natalie Louise Ella Natalie Sigrid Natalie Natalie Marie Natalie Sofie Natalie Felicia Hvis ikke kan guttenavn bli: Hans Fredrik Mats Fredrik Fredrik Emiil Jo Fredrik er nydelig Liker ikke Jostein, men kan jo f.eks ha Jostein Johan Jostein Emiil Jostein Mathias Hans Jostein Lykke til med navn uansett :-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Synes Anne Merete var finest av de du skriver. Eller hva med Anne Helene eller Anne Sofie, Anne Elise, Anne Jorunn, Anne Jenny eller Anne Mathilde? Guttenavn: Jon Fredrik, Lars Jostein og Lars Fredrik Gidder ikke komme med forslag til Natalie, for det navnet liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå