Gå til innhold

2 gangs gravid, når kommer magen denne gangen??


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

da jeg var gravid første gangen var det ingen som så at jeg var gravid før jeg var 5mnd på veg... når kan jeg regne med mage nå da?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier at den som oftest kommer tidligere andre gangen, men når vet jeg ikke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid fikk jeg mage etter 4 - 5 måneder. Nå er jeg 2 måneder på vei og har skikkeli mage allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mage har ikke forsvunnet fra 1.man enda, men han er bare 6 mnd også da, så er kansje ikke så rart...

men jeg er 9 uker nå og min er kommet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette har jeg også tenkt litt på... Gikk gravid sammen med ei vennine sist. Dette var hennes 2 svangerskap, og magen hennes kom kjempe fort!! Spent på hvor fort min kommer!:) Har begynt å ta bilder. Skal prøve å ta 1 hver mnd, bare for å sammenligne. Åh.. gleder meg til magen kommer! Blir så mye mer virkelig da. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

I mitt første svangerskap begynnte jeg med mammaklær ca i uke 20. Og nå er min andre baby på vei (er 8+5 i dag) og har brukt mammaklær i en uke. hehe..... det er helt utrolig, magen kom på en pang over natta. Helt utrolig, føler meg skikkelig gravid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan vet man om man har fått "mage" eller om man bare er oppblåst egentlig ??

 

Jeg har en mage som i de siste dagene har stått rett ut, men føler meg ikke noe oppblåst, men er bare 8 uker på vei så det kan vel ikke være "mage" ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage fra uke 5 av denne gang (venter nr2), men nå er jeg i uke 10 og ingen mage. Man er nok bare oppblåst den føste tiden.

Megen begynner nok å vokse fortere med nr. 2, men ordentlig gravid mage får man ikke før tidligst etter uke 12, det er først da livmoren kommer over skambeinet og mangen kan bli synlig. FØT dette er det bare luft eller for mye mat man har stappet i seg iløpet av den tidlige graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist fekk eg mage i 4-5 mnd. Denne gongen fekk eg mistanke om graviditet fordi buksa strama over magen i veke 4-5. Men no er eg i veke 6 og kan bruke den buksa som strama for ei veke sidan. Er nok berre oppblåst dei første vekene. Men trur magen kjem tidlegare andre gong. Det kjem vel an på kor lenge sidan ein fekk førstemann og kor god tid magemusklane har hatt på å lukka seg att.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmoren er større i begynnelsen med nr. 2, så det er ikke bare oppblåsthet! Men sikkert mye av det også.. og så tror jeg rett og slett vi blir så slappe i musklene at det er derfor magen står rett ut.. Jeg er 8 uker nå og ser ut som jeg er 4 mnd sammenlignet med forrige svangerskap.. Ikke lett å holde det hemmelig da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist fikk æ mage i uke 11 (e høy å vældi tynn)

e nu 6uke på vei å folk e allerede bynt å spørre om æ e gravid :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 12 og ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei.er veeeldig oppblåst... fikk mage i 4mnd sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...