Gå til innhold

når begynner egentlig og magen og synes?


JuniBbay:)

Anbefalte innlegg

magen min er sikeli goppblåst,klarer ikke og holde den inne,man ser liksom på meg at jeg er gravid, og er bare 6+4 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei : )

Det varierer veldig, men nr 1 fikk jeg ikke mage før jeg var rundt 17 - 20 uker på vei, men nå er jeg i uke 10 og det vises godt, spes på kveldene, da ser det ut som om jeg er i 5 mnd.. Jeg er også veldig oppblåst, men det forsvant sist gang da jeg var en 13 uker på vei.

 

Masse lykke til og kos deg med magen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tihi,nesten som å lese om mæ selv denne!! er 7+5 idag å har ikke sjans te å holde inn magen, iallefall ikke om kvelden!!!!! da er æ skikkelig oppblåst!! men veisja for 4 år siden hadde jeg nesten ikke mage før i uke 19 kanskje..............

er nesten litt urolig om det er flere der æ...............................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med innlegget over her :)

Forrige gang fekk eg mage etter UL, så det var kanskje rundt uke 20... Men var veldig oppblåst i magen dei første vekene, og det er eg også no. Men "gravidemagen" kom mykje seinere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sikelig kul på magen he he, ser jo ut som heg er 4mnd eller noe jo. he he er veld kanskje andledes med graviditet to..

og strekker seg sikelig i livmora..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i uke 13 begynte jeg få en fast litt hardere kul på magen,før det så var jeg bare oppblåst,lille tassen er jo ikke mange mm de første ukene så hvis en får mage tidlig så er det ikke fosteret men luft i magen,og den kan bli litt hoven...Er 14+6 idag.Lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...