Gå til innhold

Hei, velger dere jordmor eller fastlegen deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg var med legen min i går, hun sa at jeg kunne velge mellom henne og jordmor i mine fremtidige kontroller. Hun fortalte mange fordeler med det å ha jordmor. men samtidig er jeg veldig fornøyd med fastlegen min. hva er dere andre vant med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha annenhver kontroll hos lege/jordmor. Føler meg litt tryggere ift det medisinske hos lege, samtidig som jordmor har bedre tid og sannsynligvis kan informere litt bedre om fødsel o.l.

 

Men foreløpig har jeg bare vært en gang hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:o) noen har en av delene mens andre har begge deler. Jeg har valgt å holde meg til fastlegen min. jeg liker han veldig godt og jeg tror jeg bare hadde blitt forvirra viss jeg skulle hørt to meninger om ting. Dessuten, finner en jordmor noe hun tror er galt, må hun henvise deg tilbake til legen din så egentlig har det ikke sååååå stor hensikt å gå til jordmor. Jeg velger heller å gå på svangerskapskurset di har på sjukehuset når jeg nermer meg uke 30:o)

Men dette er jo selvsakt et valg hver enkelt tar:o) dette var min mening:o)Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige sv.skap var jeg annenhver time hos lege og jordmor... Denne gangen tror jeg att jeg skal gå mest til jordmora- liker henne så godt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...