Gå til innhold

Amming og silikon???

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer å dele ang. silikon og amming??

Jeg fikk lagt inn silikon i brystene for snart 6 år siden. Hadde egentlig ikke tenkt å få flere barn. Mitt daværende forhold gikk i grus og traff en ny,utrolig snill kar for ett par år siden.. Nå venter vi barn sammen i april 08. (Har ei jente på 10 år fra før).

Når jeg opererte så sa de at det gikk helt fint å amme hvis det skulle bli aktuelt senere.. Jeg har aldri hatt noen plager med det, men er litt bekymret nå... Hva om det ikke går???

Noen som har noen erfaringer å dele med meg???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10536628-amming-og-silikon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har dessverre ikke noen erfaringer på dette å dele med deg.

Men jeg er i nesten samme situasjon som deg. Fikk lagt inn silikon for 5 år siden, og har vært kjempefornøyd med det. Vi har to barn i lag på 8 år (gutt) og 10 år (jente), og var enige om at det var nok. Men så skjedde det at vi bare fikk SÅ lyst på en til.

Jeg ble fortalt at siden jeg ikke snitta rundt vorta, bare under brystene, så skulle det la seg gjøre å amme senere om jeg ville. Jeg er så klart veldig spent på dette, men velger å tro at det går bra. Gutten min var veldig glad i puppmelk, og var til stor slankehjelp den gangen. Derfor og fordi det er veldig praktisk med puppmelk, håper jeg dette går bra!

Foreløpig termin er 17 april, så da er vi kanske likt på vei :-)

Håper det ordner seg for oss begge, og andre i samme situasjon!

Jeg opererte under.. ett snitt på ca 4 cm.. Har vært kjempefornøyd med det.. Har ikke hatt noen komplikasjoner etter.. kun under operasjonen.. Måtte operere samme dag på høyre side for et dryppende blodkar.. Men har aldri hatt problemer med det. De sier på klinikken at det skal gå helt fint. Har litt redusert følelse på høyre side, men ikke noe plagsomt.. Men uansett så tenker jeg på det.. Tenk om jeg ikke får ammet.... Det er liksom litt kos når de er små.. og for ikke å snakke om hvor viktig det er for dem de første dråpene..

Men jeg håper at vi skal få det til.. Takker masse for ditt innlegg..

Har forresten foreløpig termin 20 april, så nærmere kommer vi vel nesten ikke?? He he...

Lykke til...og tusen takk for svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...