Gå til innhold

Blir så frustrert!!! (langt)

ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

Idag er det "svigers" som står for tur.

Skjønner meg bare ikke på dem, jeg!

Jeg hadde vært sammen med BF en god stund da jeg ble gravid, og de ble faktisk glade da vi fortalte dem det, de gledet seg og skulle støtte oss uansett og det var ikke måte på.

Da det ble slutt mellom meg og BF så hørte jeg knapt en dritt fra dem, traff dem gjerne en gang annen hver måned og da spurte de om det gikk bra, det var det.

De har ikke bidratt med noe som helst av utstyr til den lille, absolutt ingenting!

Er ikke det at jeg mener at de burde det, men det går jo an og spørre om de kan hjelpe til/bidra med noe.

Siden vi ikke kommer til og bo sammen, og forholdet er "av og på" alt etter vær og vind, så legger de ikke skjul på at de er skuffet. Og det er kanskje tydelig at det er "min feil".

Hver eneste gang jeg møter på dem, så ser jeg måten de måler meg opp og ned på, for så og begynne full utspørring om alt mellom himmel og jord, og da ting som er avgjørende for hvor "vellykket" jeg er, karakterer, jobb osv.

Er så slitsomt!

Må få si at dette da er spesielt moren, jeg kommer aldri noensinne til og bli "fin nok", eller "god nok" for henne, og det gjør tydeligvis ikke barnet mitt heller.

De har allerede et barnebarn på 12mnd, han er i deres øyne det mest fantastiske barnet på jord, ingen er så bedårende, snill og skjønn som den gutten. (i deres øyne)

Fra han var inni magen så har det ikke vært snakk om annet enn han, hvor mye de gledet seg osv, og etter han har ble født så tok de helt av, ingen mangel på hverken oppmerksomhet eller materielle ting fra den kanten nei.

For og understreke poenget mitt, så bestillte seg en 5 ukers tur til syden et par dager etter min termin. (siden jeg allerede er på overtid, så håper jeg nesten hun er inni et par dager til, så de bare kan "ha det så godt")

Mulig jeg er helt teit og overfølsom, men det sårer så enormt!!

Alle i min familie gleder seg over lille babyen, og har ikke gjort annet hele svangerskap.

Mamma har vært helt, helt fantastisk til og støtte både meg og BF, tiltross for at det er hundre grunner for at han egentlig ikke fortjener noe støtte fra henne.

Hun har handlet til den store gullmedalje, strikket og hjelpt til på alle mulige måter.

Skikkelig deppe dag idag pga det (var på besøk i går veld, og det var nok), så nå måtte jeg bare få luftet litt tanker her!

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke hatt en veldig bra dag, men jeg skal spare dere alle for detaljer da alt i grunnen er så tragisk at jeg må skrattle hvis jeg tenker på det.

Bare prøv å ignorer dine egne tanker. Jeg irriterer meg litt over at foreldrene til BF her heller ikke har tilbudt seg å kjøpe noe som helst, enda de er fra seg av glede over barnebarnet som kommer. De er veldig glad i meg, bare utrolig gjerrige (det er vel derfor de er mangemillionærer). Når BF og jeg var på Svinesund forrige helg måtte vi kjøre langt av gårde for å finne grønnsaksjuice til faren hans, og da vi kom hjem spurte han hvor mye det hadde kostet. BF hadde lagt ut 145 kroner og sa 150. Så regnet faren på kvitteringen og sa "ja, da tjente du litt på det, men greit". HALLO?

Jeg kunne skrevet bok om den mannen og alle hans "gjerrig-historier".

Og de fleste er så morsomme at folk ikke ville tro de var sanne.

Som den gangen han tok bilder av alle kart på kirsebærtreet sitt fordi han var sikker på at naboen vasking av bilen med såpeskum gjorde så de ikke utviklet seg til bær. Så han skulle telle antall kart og antall bær og saksøke naboen hvis det var færre bær enn kart.

Poenget mitt er at folk er rare, og vi får bare holde ut:) Heldigvis har jeg søsken og foreldre (og BF) som stiller opp med det økonomiske. Selv om det selvfølgelig ikke er det viktigste.

Hold ut Fisken, og knip igjen til de har reist i Syden. Så kan de sitte i sine Hawaii-skjorter og være så "fine" de vil. Du skal se de blir tullete av glede når du har født og får verdens vakreste baby:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...