Gå til innhold

Teutonia Mistral eller Spirit??

Anbefalte innlegg

Jeg er så i tvil hva jeg vil ha... Liker begge på hver sin måte.

Har alltid sagt at jeg IKKE vil ha en 3-hjuls vogn, men spirit er jo veldig lett å styre bl.a. Men så går det ikke an å vende håntaket på den og derfor har jeg lyst på mistralen... Får ikke bestemt meg for hva jeg skal gi avkall på... Vendbardt håndtak eller lett å svinge med???

Noen som vil hjelpe???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10536506-teutonia-mistral-eller-spirit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor kommer du til å trille mest da?

På shopping er spirit helt klart best, men i ulendt terreng og i snø er mistralen helt klart best. Mistralen har bedre fjæring og spiriten får som sagt litt problemer i snø.

Jeg ville valgt mistralen, men dette fordi vi går masse tur.

Greit, tusen takk for svar. Da må det bli Mistralen ser jeg. Vi går mye i ulendt terreng, (i skogen, på hytta, dårlige gangveier) Og noen vintre er det jo tonnevis av snø her, og da trengs det en god vogn som kommer frem...

vi har køpt spirit-vogna. vi kommer til å trille på grusvei, på god "traktorvei", og det går fint. Broren min har en slik, og de er veldig fornøyd og triller tilsvarende veier som vi har rundt her vi bor. ingen sak da en kan låse fremhjulet :)

Annonse

Vi har oxo en Spirit S3, men det er da ikke vendbart håndtak på vår .. :(

Jeg kan bare ta av og snu sportsdelen...

Eller er det jeg som ikke forstår hvordan man skal gjøre det?

Kan du forklare Solia hvordan du gjør det? Pliiise?

Skulle gjerne hatt håndtaket andre veien når minsten blir litt større og vil se verden og ikke bare mamsen/papsen hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...