Gå til innhold

Jeg tusler stille inn her...testet positivt idag


venterdenandre

Anbefalte innlegg

Ja da ser det ut som om jeg er gravid da....testet ista og den var temmelig klar i sin tale. Synes nå mensen var litt sen denne gangen. Da får gullklumpen vår en lillebror eller søster rett før h*n fyller to....

Jeg er helt satt ut jeg.

kryss fingre for meg jenter, for at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen inn hit flyttet selv inn hit idag, terminen min blir ca 12 juni ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei fruen og synnøve!! gratulerer til dere begge - fra en fersking :) jeg snek meg forsiktig inn hit i går, testet positivt på lørdag, med termin ca 11/6. Vi får jo baby på et perfekt tidspunkt!!!!

Ellers får vi heie på hverandre - jeg har erfart at det å være gravid ikke nødvendigvis resulterer i en baby, men det er jo et STORT skritt i riktig retning :) blir fint å følge dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Gratulerer så masse til hovedinnlegger og dere andre:) så moro at vi har termin rundt samme tida:) jeg har også regnet ut term til 11 juni!! Tror det blir en kjempefin tid å få bebiser på:)

Jeg har en sønn på 19 mnd fra før av...hehe sprøtt å tenke på lillegutt som storebror:o) Nå får vi bare lytte til kroppen vår å håpe at vi alle får et vellykket og flott svangerskap å bærer fram nydelige sommerbarn!!!

 

Gleder meg til å følge dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer! Jeg har også termin 11.6! Så spennende.Jeg er bare ganske redd for å miste siden det er så tidlig.Har mistet en gang før...Har dere noen symptomer?Jeg er kvalm allerede, treg mage og ømme pupper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette er bare såå spennende:-) Testet positivt i går, og blir nok termin rundt 12/6 tror jeg. Gøy med flere likesinnede. Har noen symptomer allerede jeg og, litt småkvalm, vont i hodet, og må allerede mer på do... Men men:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...