venterdenandre Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Ja da ser det ut som om jeg er gravid da....testet ista og den var temmelig klar i sin tale. Synes nå mensen var litt sen denne gangen. Da får gullklumpen vår en lillebror eller søster rett før h*n fyller to.... Jeg er helt satt ut jeg. kryss fingre for meg jenter, for at alt går bra!
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Velkommen inn hit flyttet selv inn hit idag, terminen min blir ca 12 juni ;O)
-lucy- Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 hei fruen og synnøve!! gratulerer til dere begge - fra en fersking jeg snek meg forsiktig inn hit i går, testet positivt på lørdag, med termin ca 11/6. Vi får jo baby på et perfekt tidspunkt!!!! Ellers får vi heie på hverandre - jeg har erfart at det å være gravid ikke nødvendigvis resulterer i en baby, men det er jo et STORT skritt i riktig retning blir fint å følge dere!!
lillespiren2:) Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Hei Gratulerer så masse, og velkommen inn hit. krysser fingrene for deg:) klem
To prinser og ei prinsesse Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Hei:) Gratulerer så masse til hovedinnlegger og dere andre:) så moro at vi har termin rundt samme tida:) jeg har også regnet ut term til 11 juni!! Tror det blir en kjempefin tid å få bebiser på Jeg har en sønn på 19 mnd fra før av...hehe sprøtt å tenke på lillegutt som storebror:o) Nå får vi bare lytte til kroppen vår å håpe at vi alle får et vellykket og flott svangerskap å bærer fram nydelige sommerbarn!!! Gleder meg til å følge dere:)
power puff Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Gratulerer med spiren! og velkommen til oss :0)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Hei og gratulerer! Jeg har også termin 11.6! Så spennende.Jeg er bare ganske redd for å miste siden det er så tidlig.Har mistet en gang før...Har dere noen symptomer?Jeg er kvalm allerede, treg mage og ømme pupper...
CaVi Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Hei! Dette er bare såå spennende:-) Testet positivt i går, og blir nok termin rundt 12/6 tror jeg. Gøy med flere likesinnede. Har noen symptomer allerede jeg og, litt småkvalm, vont i hodet, og må allerede mer på do... Men men:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå