Gå til innhold

har akkurat vært hos legen og hylgrini..

Anbefalte innlegg

uff a meg, det rant bare helt over. dro dit for å sjekke blodet pga sv.s.kløe, og sjekke bt. og å pushe litt på en samtale jeg skal ppå på sykehuset ang forløsningsmetode. ønsker selv ks da jeg så vidt karrer meg på do med krykker pga bl, sover dårlig på natta pga smerter og fysio sier jeg må bare ligge! jeg tror jeg rett og slett er sliten av smerter og søvnmangel, og går med en gruende følelse for en foreståene fødsel med mitt forferdelige utg.punkt. beina svikter jo under meg, klarer bare sitte litt av gangen på høyre rumpeball, og ligger mye. legen min forsto meg godt, var empatisk, sa han forsto at jeg ønsket ks, men at jeg måtte prate med de på sykehuset. skal dit om en uke, da er jeg 37 uker! uff, sorry jenter, dette ble mye klaging! verden blir så liten nå, og det er lett å begrave seg.... nå fikk jeg det ut ihvertfalll.....

Fortsetter under...

Huff, hørtes ut som en skikkelig kjip dag for deg! Fint at man kan spy ut litt her da ;o)

Ikke noe morro å tenke på at man skal gjennom en slitsom fødsel med det utgangspunktet nei, så håper du får god hjelp på sykehuset når du skal dit neste uke!

Trøsteklem og lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...