Gå til innhold

Hans Christian, Ole Christian, Per Christian etc....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kombinasjon liker dere best av disse?

Hans Christian

Ole Christian

Per Christian

Lars Christian

Jon Christian

Niels Christian

Andre? Som dere kanskje skjønner er Christian bestemt, men fordi svogeren også heter dette vil vi ha et ekstra navn - så blir det litt mindre forvirrende for omgivelsene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Jens?

Synes Jens Christian er fint.

Skrevet

Hehe.

Jeg kjenner nesten alle de over ; )

Men du glemmer Trond Christian

Du vet det fort blir forkortet.

De jeg kjenner har stort sett blitt HC, PC, TC etc.

Lykke til med valget!

Skrevet

Tor heter broren min, så best å ikke ta det i tillegg til svogerens navn...

Jens Christian var fint :-) Liker vel det og Hans Christian best tror jeg, mens mannen har en knapp på Ole Christian...

Skrevet

Ole Christian er kjempe nydelig navn:)

Skrevet

Jeg liker både Jon, Lars og Nils (ikke Niels). Synes det er finest med små navn foran Christian (liker bedre Kristian jeg da...), ellers blir det fort litt tungt.

Og navnet Christian vil ofte bli utelatt å si hvis han heter lengre navn som Sigurd Christian eller Alexander Christian.... skjønner hva jeg mener? :-)

Skrevet

Niels Christian eller Lars Christian. Blir mer og mer glad i Niels.

Skrevet

HVIS jeg mot formodning får gutt, skal han hete John-Kristian.Oppkalt etter pappan sin og oldefaren sin

Skrevet

Liker Hans Christian best av disse jeg. Jeg ville skrevet med K jeg da, men.... Og blir fort HC som kallenavn, men det har jo ingen betydning.

Skrevet

Veldig fine navn. Alle like flotte!

Er dere 100% bestemt å bruke C istedenfor K i Christian??

Skrevet

Ikke 100 % - har ikke tenkt så mye over det. Jeg har navn med c, og svogeren skriver Christian med c så... Da er det vel like godt å fortsette trenden... Føler også det er greit med c i forhold til utlandet - dersom han skulle finne på å studere i utlandet e.l. når han blir stor. Christian er jo et internasjonalt navn - Christian Slater, prins Christian av Danmark etc.

Skrevet

Som en annen sa...jeg kjenner alle på lista. :) Men Jens Christian kjenner jeg ikke. Det var kjempefint! :)

Skrevet

Men igjen så er det jo fint med en litt mer norsk utgave :-) Om han skulle bli "internasjonal" så gjør det han jo litt mer spesiell hvis han er "Kristian with K" :-)

Skrevet

Jeg ville ha skrevet med K, for om han blir noe spes i utlandet, vil han skille seg ut med K`n sin. Også er han norsk, så da kan navnet fint skrives med K. Ch blir litt "femi" for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...