Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hei, det virker som de aller fleste her inne har planlagt nøye, eller prøvd en stund før de har blitt gravide. Noen som har samme erfaring som meg, at "ting bare skjer"?
FrøkenAasen Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Her skjedde det uten att ej va med på det ihvertfall!! Heheheh.. Men no he jo det blitt som det he blitt, å ej ihvertfall gler mej kjempemykje! Trur det blir en liten prins <3
sja74 Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Jepp! "Ting bare skjer" Dette var absolutt ikke planlagt. Men får gjøre det beste ut av situasjonen. Er i sjokk enda jeg egentlig. Heldigvis er formen fin. Har sluppet kvalme og ubehageligheter så langt da...
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Hei hei! Vi visste at vi ville ha barn veldig snart, men helt ideelt ville det vært å vente enda 1 år. Vi kom frem til beslutningen at vi ikke skulle prøve så hardt, men heller ikke gjøre så veldig mye for å unngå det. Å ja! Smulen satt utrolig nok på aller første mulighet! Vi er kjempeglade!!! og litt i sjokk... men dette er bare moro!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 var ikke kjempe planlagt, men vi bestemte oss for å begynne å prøve så smått...og det kunne ikke passet bedre. satt på første forsøk.. er ferdig me utdannelse i mai og blir (forhåpentligvis) mamma i beg. av juni!
casper`s mamma Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 jeg mistet i juni,den graviditeten var ikke planlagt.. men vi ble jo veeeldi glad,og ønsket oss barnet, men denne gangen var det planlagt:D
Andrebolleiovnen Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Hei. Her har det vært planlagt i flere år. Nærmere 2,5 år. Men da det nå skjedde var det vell ikke egentlig så planlagt likevel... Jeg hadde nemlig fått time til ¨starte utredning. Derfor har vi kun hadt sex en gang i september, slik at vi liksom skulle begynne på ny. Men denne gangen da jeg ikke lå med el testen i hånda, og ikke tenkte på å ligge med beina høyt i 20 min. Ja da fikk mannen min inn 12 rette som han så fint sa her om dagen:) Men det er klart det har jo vært planlagt:) Håper den holder seg på plass i 9 mnd nå
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Hei slutta på pilla i slutten av juni, vi hadde ikke noe hast med å få barn og regnet med det kunne ta et år før det skjedde noe, men vi har begge utdannelse og gode jobber, så vi er veldig glad og håper alt går bra
snart mor til 3 Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 planlagt og planlagt..vi stresset ikke med å bli gravide,men bestemte oss etter vi giftet oss for å slutte å prøve å ikke-bli-gravid... hehe...så ja,vi prøvde...og ja vi har aldri vært så lykkelige... VI E GRAVID!!! :D:D
*månestråle* Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Det kom som en stor overraskelse på oss! En utrolig fantastisk overraskelse
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Det er forsåvidt helt planlagt, men at det skulle gå så fort, hadde vi ikke trodd. Jeg sluttet med p-piller i slutten av august, hadde mensen 2. september, og testet positivt 1. oktober. Nå håper jeg bare så veldig at alt sitter på plass og blir stor og sterk!
Mia Maria Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 Hei... Samme her. skjer det så skjer det liksom.... jeg er også ferdig med utdannelsen min i Mai, og har termin 7. juni..så greit å kunne slappe av og kose eg med en liten en da:)
lille er født:) Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 Hei! sluttet med p piller i slutten av juli og trodde dette skulle ta en tid, iallfall ett halvt år, så det var litt sjokk når jeg plutselig nå var gravid. har akkurat blitt samboere så det er mye nytt på en gang. Tror ikke kjæresten min helt er kommet over sjokket enda, men gleder seg likevel.. jeg gleder meg iallfall:)
Klimsa Skrevet 25. oktober 2007 #14 Skrevet 25. oktober 2007 Vi hadde gentlig planlagt dette en god stund, men jeg sluttet å planlegge. Også flyttet vi fra hverandre... og DA ble jeg gravid... Så det skjedde bare, på ett vis... Vi hadde prøvd ett år da. Får vel legge til at det ikke var grunnen til at vi gikk fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå