Gå til innhold

Hater jobben min

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått nok! Kan ikke si opp jobben heller, termin om 3 mnd. En ting er sikkert iallefall, jeg skal ikke tilbake her når permisjon er ferdig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misliker du selve jobben eller er det arbeidsmiljøet som er problemet?? Viktige faktorer å utrede før du kommer med slike bemerkninger! Det som kan være positivt er jo at nå har du god tid til å planlegge tenke ut et evt karriereskifte i permisjonstiden, dersom du tenker ny utdannelse. Ellers er dette jo en kjedelig tid å være på arbeidsmarkedet på, da man som gravid/småbarnsmor i teorien ikke skal diskrimineres- noe praksis desverre motbeviser- man er mindre attraktiv som jobbsøker som gravid eller med små barn....

Lykke til!

Skrevet

Det var nok bare et hormonellt utbrudd! Men tror nok jeg skal bruke permisjonstiden til å nøye vurdere hva jeg vil videre. Hadde jeg ikke vært gravid så haddde jeg nok vært ute på arbeidsmarkedet etter en annen jobb, men siden den magen stikker så innmari ut synes jeg det ikke er noe kult å skulle gå på et intervju, og kan jo ikke begynne før om over et år heller.

Skrevet

jeg skal heller ikke tilbake i min jobb etter endt permisjon! forferdelig arbeidgiver som ikke overholder lover og regler, og hun ble sur når jeg ble gravid! så her er det ny jobb så fort permidjonen er over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...