Gå til innhold

Helene og Atles fødsel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uff...ikke noe morsomt for deg å grue deg til fødselen alt nå*stryke på kinnet*...enda ett halvt år i gjenn...usj usj...jeg gruet meg grusomt til første jeg å og da sa sambo at"jaja om du beg å grue deg nå så kan du jo kose deg med tanken lenge" så jeg gikk der å grua meg da... men jeg hadde en sååå fin fødsel!!!!!!! nå gruer jeg meg ikke i det hele tatt...så da finner jeg sef andre ting å bekymre meg for dah... men det er godt å ikke ha DEN klumpen i magen nå...Du skal se det går så bra:)

Annonse

Jeg tror jeg gruer meg mest fordi jeg ikke aner hva jeg går til... Jeg er ikke egentlig mest redd for at det skal gjøre vondt og sånn (eller..det også,men ikke på samme måten) er mer det å ikke vite...kanskje ikke så lett å forstå.

Men det skal nok gå greit. Vet..nok av ting å bekymre seg for, vi er litt rare egentlig!

Er ikke så teknisk-jeg tror du må få hjelp av en mann;)

skjønner hva du mener....jeg er å typen som liker å vite hva som skjer.. så disse tre mnd nå har vært slitsomme for meg vi var så uheldig å miste sist så nå har jeg vært helt å bærtur...fordi jeg ikke har kontroll..men...som du sier vi er nok litt rare..om en stund så kommer jordmor til å snakke med deg om føde stillinger å sånn og da tror jeg det blir bedre for da har du litt oversikt...det gjorde jeg...men det ble langt fra som planlakt men det visst jeg ikke før jeg var midt oppi det så...hehe...vi slutter nok aldri å¨bekymre oss vi jenter..det ene følger på det andre her i livet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...