Gå til innhold

Svangerskap utenfor livmoren...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man merker svangerskap utenfor livmoren...?? Viser en test helt normalt att vi er gravid, eller blir det veldig svak strek...Eller ingen strek i d hele tatt kanskje...? Og d er vell vondt...?Mn hvor tidlig er d vondt?...

 

Lurer bare litt på d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest litt om dette.

Tror det er temmelig vondt, særlig på en av sidene. Tror det merkes i uke 4-6. Noen mister uten å egentlig vite de er gravid, noen må ha et hasteinngrep. Tror testen viser positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar...:)

Er nesten 6 uker på vei, og har bare fått svake grav. tester... Syns lixom att de snart må bli skikkelig positive...hehe:) Tok første testen for en uke siden, og en til for noen dager siden. I dag dro jeg til legen for å teste der... Fortsatt svak... Lurte på om d kunne bety noe... At noe er galt eller noe... Har ikke vondt- bare litt på høgre side, mn langt ifra hele tiden-regner med att d er sånn vi kjenner hele tiden(og mye mer intense smerter)... Virker som her er mange som har erfart mye mens de har vært gravid, så legger til ett lite spm til jeg...:)Hvordan er d med MA da...? Noen som vet...? Blir testen svakt/sterk positiv da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MA tror jeg er abort du må få hjelp til på sykehuset, uten at jeg er helt sikker. Tror de der finner ut at fosteret er dødt, og at du får hjelp til å få det ut. Mens v SA (spontanabort) ordner kroppen det selv...

 

Fikk du ikke tatt en blodprøve da du var med legen da?

Der kan de måle hcg-hormonet ditt. Så om noen dager, tar du en ny prøve, og hvis hcg har økt i verdi, så er du gravid.

 

Men en svak test er like poisitiv som en sterk strek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to XU mulig en tredje, men legen klarte ikke påvise det, da kroppen ordndet opp selv.

Jeg hadde konstante smerter i ene siden (ene egglederen) fra et par dager etter befruktning til blødningene startet i uke 6 og 7. Utover dette virket alt tilsynelatene som en normal graviditet. Jeg hadde ikke neveverdige smerter under blødningene, kroppen klarte og trekke opp igjen det som ikke skulle være der og det var ingen fare for at egglederne skulle sprekke, siden spiren ikke vokste lenger. Blødningene forløp som en meget kraftig menstrasjon, med mens smerter. Er veldig glad jeg slapp skoptisk operasjon, (inngrep via navelen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...