Gå til innhold

Ultralyd, og endelig 12 uker på veg!

Anbefalte innlegg

I dag var vi på vår andre tidlige ul :) Alt sto bra til, og vi så en sprellende liten baby der inne i magen :) Så magesekken og urinblære og alt :) Litt gammelt ul-apparat, så ikke den beste kvaliteten, men alt så veldig bra ut. Fikk foreløbig termin 11.april, så da har vi 18(menstermin), 14 og 11 å forholde oss til. Så deilig! Nå får vi begynne å glede oss, og slappe litt mer av fremover.

Til dere som har symptomer som kommer og går er det altså helt normalt :)

Fortsetter under...

Hei

Det var bra at alt står bra til!

Gratulere med vel passert 12 uke.

å er helt enig til dere som har symtomer som kommer og går det er helt normalt og trenger ikke å bety at noe er galt.

Hei Ane!

Så hyggelig å høre, og så godt å se deg her inne, ikke bare på MA/SA-tråden :) Gratulerer!! Regnet de ut ny termin for deg, eller anslo de bare alderen?

Jeg var også på UL i forrige uke, og fikk som deg se en sprell levende krabat i magen. Alt inventar var på riktig sted, og sjansene for kromosomfeil og hjertefeil var redusert etter denne undersøkelsen, sa legen. Hun sa også at jeg var 13 uker på vei, mot 12+5 som var min egen beregning. Jeg syntes det var så liten forskjell, så jeg fortsetter liksom å gå utifra termin 5. april som før.

Jeg slapper MYE mer av nå etter UL, så det er utrolig betryggende og deilig at man kan få en ekstra titt!

Hei :)

Ja, jeg må si det er deilig å være kommet et hakk videre :) Har fått anslått termin nå 11, forrige 14 og menstermin 18, så jeg er godt innenfor april enda jeg da. :) Kjenner jeg tror mest på menstermin enda jeg da :)

Alt så bra ut, alt lå på riktig plass, og vi så både magesekk og urinblære :)

Så bra at det går fint med deg! :)

Det er så godt å bli beroliget på ul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...