Gå til innhold

Fixen - vi FIKSET det!!!!!!


-lucy-

Anbefalte innlegg

Åh nå ble jeg SÅÅÅÅÅ glad, bladde meg nedover bli gravid side, og der var du!!!! jeg har lett etter deg og villet fortelle deg, lette på 1-tri nå før jeg dro inn på bligravid. Så koselig!! har ikke ropt det ut der enda, tror nesten ikke jeg gjør det, men kommer forsiktig inn hit :) jeg tok en cb-digital i går ettermiddag, en skikkelig utvanna prøve :) og den sa GRAVID!!! da ble jeg utrolig lette og rolig - og veldig glad for at jeg er rolig!! Men tenk at du så et bankende hjerte - åhhhh da er sjansen så vanvittig stor for at det går bra!!!!! alle jeg vet om som har mistet har mistet før hertet har beg å slå - selv om det har vært i ma så sent som i uke 14 - så dette går GARANTERT bra for deg!!! å se hjertet slå er min store terskel - det fikk jeg altså ikke oppleve sist.

MMmmmmmmm nei nå skal jeg bare nyte dagene og tanken på at jeg er gravid!

Har du forresten mye symp? ikke jeg, men klarer ikke være bekymret for det akkurat nå. nå tror jeg heller vi seiler i samme lykke-dette-går-bra medvind!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snufs, så glad jeg ble nå på dine vegne lucy! Dette går bra skal du se, jeg har virkelig troen på dette, det håper jeg du har og. Sjansen for at det skal gå bra denne gangen er stor for deg.

Vet du hvor langt du er på vei?

 

Ang. symptomer, så har jeg generelt hatt ganske lite av det. Det har vært ømme bryst, trøtthet og mensmurringer sånn av og på. Har ikke hatt noe voldsom kvalme, mer uggen når jeg er trøtt og sulten. Gynekologen jeg var hos sa jeg ikke skulle bekymre meg for manglende symptomer, det var helt individuelt, og alle trenger faktisk ikke henge over doskålen hele døgnet. Jeg skulle bare være glad jeg slapp unna det verste. Tenk på det du og:)

 

Har du tenkt å ta tidlig ul forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så utrolig hyggelig å bli møtt med sånn omtenksomhet av et helt fremmed menneske :) selv om vi jo liksom ikke er helt fremmede, siden vi vet så mye nært om hverandre! Jeg er ca 4+1 i dag, utfra når jeg regner med jeg hadde el, en dag eller to til eller fra. har da termin i midten av juni, som jeg synes er så fint! Du har i beg av mai, du? det er jo HELT perfekt og om mulig enda litt bedre enn juni :) grunnen til at jeg veldig etterlyser symp er at ikke hadde noe særlig av det sist heller, så vil jo helst at alt skal være annerledes nå. MEN, forrige gang fikk jeg ikke positiv test før i uke 7, og den var svak, så allerede der ser det MYYYYE lysere ut nå (forrige gang døde spira også rundt uke 5, før hjertet var beg å banke). Så godt du har slik tro på spira mi nå - det smitter over på meg også!!

Jo, jeg tar nok en tidlig ultralyd, men DET gruer jeg med til, for det var slik jeg oppdaget det sist - og det var et forferdelig sjokk. så dagene i forkant av det vil nok være søvnløse og nervøse, så jeg tror nok jeg utsetter det litt, orker ikke tenke på det en gang. håper jeg fortsatt har en god følelse i uke 9-10 og får psyket meg opp da. man kunne jo tenke at det er bedre å få vite om det har gått galt så tidlig som mulig, men jeg orker bare ikke forholde meg til det....

Da skal jeg tenke på deg og det bankende hjertet du så :)

Blir fint å følge med deg videre, du er liksom den "eldste vennen" min her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt merkelig. Føles som vi har kjent hverandre lenge, og samtidig vet jeg jo ikke hvem du er engang!:) Hehe:)

Merker at din oppmuntring smitter over på meg og, tenker at kanskje det faktisk går greit dette her. Selv har jeg en tendens til å ta alle sorger og bekymringer på forskudd, men når det gjelder andre, som feks med deg, er det så mye lettere å være optimistisk. Og andre gangen går det som regel bra også, vet du.

Skjønner deg ang. ul. Selv hadde jeg aldri i livet klart å vente så lenge, jeg måtte ha visst det med en gang. Men vi er alle forskjellige, og jeg har heller ikke opplevd det sjokket som du har. Jeg bare gleder meg sånn til den dagen du tar ul og du får oppleve den lille spiren som ligger der med bankende hjerte og veiver med armene:) For det vet jeg at du gjør.

Nei, det er helt vannvittig dette her. Ante ikke at det gikk an å bekymre seg så mye og få så mange rare ideer i hodet. Blir vel bare verre fremover, tenker jeg. Huff, hønemødre de luxe...

Tenker det er jubel i heimen nå, nyt det og prøv å ikke tenk så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh får tårer i øynene av omtanken din (håper hormonene her også spiller en rolle :) Ja, jeg kjenner til det med optimisme på andres vegne og bekymring på enge!!! jeg prøver å være veldig streng nå, sende bort bekymrede tanker, puste dypt inn og sende kjærlighet nedover til spira, se for meg testen som sier "gravid" osv. du kan jo til og med se for deg det fantastiske bankende hjertet!!! du har liv inni deg!!!!!!!!!! ingenting er mer fantastisk enn det!!

Det er jubel li heimen ja, deilig å være rolig og ha en viss kontroll over de bekymrede tankene, selv om de dukker opp av og til likevel.

Skjønner det høres rart ut at jeg ikke orker tanken på ul, forrige gang kunne jeg ikke vente til jeg skulle gjøre det (bodde da et sted der de ikke utførte tidlig ul), og ville helt klart gjort det så tidlig som mulig hvis jeg hadde hatt muligheten. Men nå forbindes den opplevelsen med noe av det verste jeg har opplevd noen gang, og den "forbindelsen" klarer jeg ikke å håndtere enda. nå vil jeg bare nyte å være gravid :)

Masse klemmer og varme tanker til deg og spira di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, lucy. Nyt følelsen av å ha fått positiv test, og tanken på at noe spirer inni magen din.

Og ja, grining følger med. Både titt og ofte. Hvertfall her i heimen, trenger ikke være noe spesielt heller:p

 

Masse klemmer tilbake til deg og din lille spire:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...