innMariSterk Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 liten en som tydeligvis har lært denne sangen i barnehagen, men jeg klarer ikke å forstå hva småen sier......bare hessen abeeloneee spiiiiiser...et eller annet m-m-m??? Noen som kan hjelpe meg? Jeg har fått ordre om å synge sangen flere ganger ved leggetider :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Samme sak her ) Det er noe sånt som Pulverheksen Abelone spiser (synger?) uten takt og tone....... Hjeeeeeeeeelp oss noen!!!!!
mamman til nicolay Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 vi har en sang vi synger i barnehagen før maten den er sånn: Heksen Abelone, spiser uten takt og tone, sim sam sim sam velbekomme værsegod omp omp omp
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Pulver heksen abelone spiser mat med takt og tone nananananna... hehe, husker ikke mer.. Åhh
mamman til nicolay Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 oops glemte å skrive pulver heksa...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Elevene mine kan den, men nå har jo jeg selvfølgelig permisjon..
Sara Rompompei Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Vi synger den sånn: Pulverheksa Abelone spiser uten takt og tone Zim zum zim zum Velbekomme homp homp homp Den synges da som spise-vers på lik linje med Å du som metter liten fugl osv.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 sånn synger vi den i bgh: Pulverheksa aboelone spiser pent med takt og tone zumzumzum å velbekomme hmmmmm å versegod!
Bruble Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Pulverheksa Abselone spiser uten takt og tone isj og æsj og klisj og klæsj velkommen til vårt bord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå