Gå til innhold

ang vekt! se her vær så snill...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er nå iflg mens termin i uke 10, og har vært kvalm, uggen og kastet opp endel i et par/tre uker. Var på svangerskapskontroll i går, og siden jeg ikke har vekt hjemme, veide jeg meg der. Jeg har gått ned 5 kilo! Er ikke kjempetynn fra før, så ville nok, hvis jeg ikke hadde vært gravid bare vært glad for disse 5 kiloene i minus, men...Kan det være skummelt å gå ned mer nå?? For fosteret sin del da...Tusen takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke dette spiller noen rolle,- særlig hvis du har "litt ekstra". Fosteret tar sin næring uansett, han stjeler det han trenger fra mora! Jeg gikk også ned 5kg de første ukene med min nr 1, og det syntes jeg var helt flott.

Nå er jeg 8+0, og har gått ned 2 kg.

 

Men hvis du kaster opp mye, må du passe på at du ikke blir dehydrert. Få i deg mest mulig væske.

 

kiloene kommer tilbake, vær trygg, -så bare kos deg og slapp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første mann gikk jeg ned 5 kilo også. Og jeg er 175 og veier 60 kilo, så har ikke så mye ekstra. Men barnet tar det det trenger, så det går helt fint. Etter det første trimesteret og litt til, så begynte kiloene og komme tilbake og jeg la på meg 17 kilo frem til han kom ut, 2 dager før termin..

 

Går kjempe fint vennen. Men pass på og få i deg nokk drikke, som hun over sier. :) Lykke til videre i svangerskapet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 5 kg først i forrige svangerkap og la på meg 10 kg totalt fra utgangspunktet. Kastet opp til 7. mnd. Er tynn fra før og liten, men fikk baby på over 4kg!!! Denne gangen har jeg gått ned 3 kg og er i uke 9. Legen sier vi har reserver i kroppen og at babyen tar det den trenger. Og det er mitt forrige svangerskap et bevis på, hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å være veldig bekymret enda..Jeg veide 52 kilo når jeg ble gravid og 49 på termindagen...(er veldig lav). Var kvalm og kastet opp helt til fødselen var over. Det ble en helt super frisk liten gutt (-: Gikk oftere til kontroll på helsestasjonen for å veie, men selv om jeg bare gikk ned sa de at så lenge babyn har det bra så er det ike så mye å gjøre...Lege jeg var hos på termindagen sa at de burde ha satt i gang 3 uker før, ingen vits at jeg skulle lide så mye. Var 1. gangs da så jeg viste ikke bedre selv, men skjer det igjen så står jeg nok litt mer på krava ja (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...