Gå til innhold

Noen som har kjøpt emmaljunga vogn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

venninna mi har den typen med sportsuderstell, så jeg har selvfølgelig prøvekjørt. Jeg liker den vogna veldig godt.

Kanskje derfor jeg har bestilt nesten lik....bare at jeg tok emmaljunga classic duo combi 2008 modell med classic understell ( det er litt smalere og lettere enn sports...)

Er vel utseende som er forskjellig på vognene...sømmer og slikt!

men du har kjøpt en bra vogn:)

Jeg har den, med sportsunderstell. Den er kjempegod, og baby storkoser seg inni bagen. Vi triller mye på humpete grusveier, og understellet demper sånn akkurat passe.

Masse finesser som det er verdt å betale litt ekstra for.

Bare gled deg til du får vogna :)

Annonse

Jeg har 2006 modellen. Er superfornøyd med den. Ett eneste minus:

"knottene" på kalesjen gjør at det blir litt trangt nar man skal slå sammen vogna eller vende håndtaket. Iallefall dersom håndtaket er stillet helt ned. Men bagen er så lett å løfte av at jeg bare løfter den av når jeg skal slå sammen vogna.

Vogna er stabil og lett og trille. God plass er det og i den. Du blir nok fornøyd :-)

sportsunderstellet har teleskophåndtak og classic har vanlig høyde regulering.. ellers er farger litt forskjellig. har hatt vogna mi i hus siden i sommer og gleder meg masse til å begynne å bruke den. har tre venninner som oxo har edge duo combi, og de er kjempefornøyd alle tre. eneste er at du trenger litt plass i bilen, men har du det er den absolutt verdt kr!!

Jeg har 2006 modellen og det er en super vogn.

Det eneste er at den er TUNG...

Her jeg bor er det masse bakker + at vi har noen trappetrinn i blokka. Det var et slit med tyngden på vogna. Og jeg har ikke lange nok armer til å bære bagen med babyen i. Får ikke skikkelig tak.

Men det er likevel uten tvil den beste vogna vi har hatt.

Den er solid (nok derfor den er så tung..) og herlig å trille. Ikke noe problem å bruke på vinterføre heller.

Jeg fikk baby i oktober i fjor og kunne bruke bagen lenge selv om jeg hadde stor baby. Ikke noe problem å få plass til lammeskinnspose eller voksi.

Jeg har hatt to slike og er knallfornøyd. Den er KJEMPEFIN som bagvogn, men den er jo litt tung da, og du må ha litt god plass i bilen. (sjekk før du kjøper!) Som sportsvogn er den også helt super. Fantastisk god og stødig å trille, barnet har det trygt, lunt og godt, god plass, stor varekurv (dette er VIKTIG!) mange finesser. Ulempen er at pga den gode kvaliteten og alle mulighetene så blir vogna litt stor og tung. Man kan ikke få alt :-) Så hvis du er avhengig av offentlig transport der du ikke kan trille rett inn, eller har veldig liten bil, eller en SUV så du må løfte vogna ganske høyt for å få den i bilen, så bør du kanskje ha en lettere og litt mindre vogn enn Emmaljunga Edge Duo Kombi. Det vendbare teleskopstyret kunne vært litt lettere å justere i høyden. Hva med samme vogna bare med Classic understell? Den er en god del smalere, og tror den er litt lettere. Mangler vendbart styre da.

Jeg skal forresten selge min svarte Edge Duo Kombi (ett år gammel men 2007-mod) nå for minsten er blitt stor og sta og vil bare kjøre i joggevogna :-)

Heihei!!

Jeg har make vogn til deg!!Å jeg er suuuuuuuuuuuper fornøyd!!=D

min kostet 7750kr da...

Men understeller er ikke bra, menerd et går ann åp kjøpe en med sål eller noe sånt...

Men du har kjøpt en god vogn!!

Hvilken farge har du??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...