ApriIbaby Skrevet 1. oktober 2007 #1 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det gjelder jo seff slanking.... Jeg var så motivert som bare det i forrige uke.....men så kom det sykdom inn her...Ørebetennelse, øyekatarr, falsk krupp, omgangssyke og forkjølelse....Vi har hatt det meste på omgang....i hvertfall de to siste :-) Også slo jo gubben til med lungebetnnelse som ble påvist i dag da......etter to uker med host og hark og feber. Sånn da var jeg ferdig med sutringen om sykdom. Jeg har vært v-e-l-d-g fink til å gå ned i vekt (og å skryte av det) siste 1,5 år. Periode slanking. Nå var jeg godt i gang igjen og vekta gikk virkelig nedover. Også. Poff. Motivasjoen sprekker som en ballong og jeg sitter igjen kvalm og stappa med en hånd i bunnen av chipsposen hver eneste kveld undrende på hvorfor jeg plutselig ble så svak igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 1. oktober 2007 #2 Del Skrevet 1. oktober 2007 Skal gi deg et supertips når det gjelder slanking: -gjør det slutt med gubben!! Du mister matlyst og godtelyst og går automatisk ned i vekt... He, he... DEN kuren har du ikke prøvd ennå!! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hmmm, nei det har jeg ikke prøvd. Vil tro det tærer på matlysten ja.... enten slå det den veien eller så blir det i sånn vanvittig trøstspising. Antar forresten at jeg hadde havnet i den siste kategorien. Får du i deg den maten du trenger? *bekymret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 3. oktober 2007 #4 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tror det blir som med små barn i perioder, får i meg det jeg trenger for å overleve, men totalt sett er det veldig lite... Spiser når jeg har gått så lenge at jeg er kvalm, kjenner rett og slett ingen matlyst eller sult før den tid... Snodig hvordan en matglad kropp plutselig kan omstille seg... Fascinerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå