jula Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 er det noen som kan være så snill å gi meg noen fine jentenmavn på R..?gjerne i kombinasjon med navn på S eller A. R-navnet kan både være for og mellomnavn.er veeeeldig vanskelig-oppkalling på gang!:-/
prebs Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Ragnhild Ragna Rannveig Regine Rebekka Rakel Synes det er vanskelig med mellomnavn...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Regine Regine Savannah eller Savannah Regine Regine Amanda Anna Regine Ronja Rhine Rikke
supergyda Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Ruth Rakel Runa Renate Ramona Rita Rikke Ragnhild Rigmor Randi Reidun
jula Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 takk for gode forslag:-) kom gjerne med flere!:-)
Vannmann35 Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Vanskelig, vet jo ikke helt om du liker typisk norrøne navn eller er åpen for alle mulige, men her er noen idéer - mix og match...: Rakel Agnethe Ada Rebecca Silja Regine Ragne Sigvarda Ronja Alvilde Saga Ramona Selma Regine Aina Renate Ragnhild Agnethe Rannveig Agathe Rina Alice Runa Albertine
jula Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2007 det var jo fint:-) men jeg lurer på om det kan bli en Sara Rebecca visst det blir en jente..
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Rebecca Eline Sara Fredrikke Sara Rebecca var også fint ;-) Sara Erica funker kanskje...? Sara Agnethe liker jeg og!
kathrinemor Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 Rikke Runa Renate Renee Rosali Liker Rikke, jeg!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 Hmmmm..... Hvorfor vil du skrive Rebecca med c og ikke Rebekka? Når du bruker den enkleste måten til Sara/Sarah, så synes jeg det ville være fint å bruke Rebekka også. Synes forresten det var tungvint å uttale med to r'er så tett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå