Gå til innhold

Svir sånn når jeg tisser :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Håper det er greit jeg velger å være anonym nå.

 

Har et problem med at det svir når jeg tisser, men enda værre et det at det svir enda mer når jeg IKKE tisser.

Når jeg har gjort meg ferdig svir det når jeg tørker meg og så føles det akkurat som om jeg må tisse like mye fortsatt.

 

Ikke akkurat blærekataraktig, men veldig ubehagelig.

 

Hva kan dette være? Sopp? Urinveisinfeksjon? Blærekatar?

Må jeg til legen eller er det noe jeg kan fosøke selv i første omgang?

 

Det er skrekkelig ubehagelig å være skrekkelig tissetrengt og sviende når du er "ferdig" og tom. Likevel, det gir seg om jeg greier å holde ut i ca 20-30 minutter. Helt til jeg må tisse igjen, da. :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan høres ut som urinveisinfeksjon. Du burde ta urinprøve med til legen i morgen, ikke bra å gå med det når man er gravid. Det du kan gjøre i mellomtiden er å drikke masse appelsinjuice og ta Tranebærkapsler, eneste som jeg vet hjelper. Prøv å unngå søtt, kan forverre smertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vill gått til legen med engang!!!!!! Dette høres veldig ut som UVI (urinveisinfeksjon). har hatt det selv kronisk i 3 år så vet alt om det der.. forskjellen nå som du er gravid er bare at du kan få annerledes smerter og noen ganger symptomfrie UVIer.. så jeg ville kontaktet legen med en urinprøve. skadet ikke å få sjekket det! skader mer viss det er UVI og det ikke blir behandlet.. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...